2007年12月26日 星期三

我就嚟俾神經刀劈死

神經刀,一把防不勝防的武器。佢未必可以一刀劈掛你,但你肯定已經俾佢攪到四肢傷殘,心力交瘁,五臟六腑俱裂,唔死醫番都晒藥費。最慘係你上司練得一手好「刀」,佢隔幾日就捅你一下,唔俾機會你好番,又唔一刀捅掛你喎,完全係變態的虐待狂!就算你係千手觀音,都接唔晒佢的神經刀啦。


就係咁唔好彩,我有2位神經刀老闆。老闆A平時不問江湖世事,只會埋首閉關練佢的獨門功夫,你問佢意見佢都唔會答你。但就好喜歡耐唔耐塞D idea要你跟佢做,能否成功一律不理,做唔到就係我的問題。老闆B看似一位幫得手的老人家,但佢的情緒漂忽不定,加上少少老人痴呆,做事又心急,講野又太圓滑,實在好難同佢交流。


今早收到幾個mission,老闆B要我明早交10件恤衫design(畫圖、襯布、襯trims);月中又話有個客睇辦,現在只造了3件;老闆A又要我月尾整好晒D辦單,佢自己就去了南國小島merry christmas,望下個日曆,淨番3日。


我識變魔術都唔掂。不如練一練「大信封之術」好過。


沒有留言:

張貼留言