2007年12月19日 星期三

用家化妝秘技-眼妝篇(1)

每次看日本雜誌的model有對圓又大的眼睛,真是又羨慕又妒忌。我沒有金錢+膽量去"變靚D",又怕大眼仔CON戴得多會出事,唯有苦練大眼化妝。

眼影
必選深色眼影,例如黑、啡金、深藍、深紫、墨綠。因為東方人輪廓扁平,淺色眼影會令眼睛看來更浮腫,試問一對沒精打采的眼睛又怎麼吸引人呢?深色眼影包著的眼睛,會令人有視覺上的錯覺,以為眼白較多,眼睛就自然變大了!原理跟大眼仔CON差不多。深色眼影更使人有種cool的型格呢~我平日愛用啡金色的眼影,沒黑色般誇張,返工無死。


Shiseido Majolica Majorca Majolook Eyeshadow Combo BR762

這是我最近愛用的眼影,一盒3色(淺金、欖綠、啡金)+glitter(白),都只是$155,抵用~



先塗啡金色在雙眼皮位,再塗有粗幼閃粉的glitter在眼肚位做highlight,欖綠色塗在下眼線位,最後淺金色塗在眼頭,大眼smoky eye話咁易啦~注意眼尾位啡金色落重手D,眼睛看上去就更有立體感。

我打算用完這盒眼影,就試試KATE或BONJOUR的眼影combo,又是價廉物美之選,"屈人寺"都有得賣。

篇幅有限,下篇再分享其他眼部妝物^ ^ 唔知大家有冇其他心得呢?

相關閱讀:



3 則留言:

  1. KATE! 我買了一盒非常好用!

    回覆刪除
  2. "屈人寺" 有嗎?.? 我見唔到既~
    [版主回覆01/05/2008 10:59:00]我係大埔新達個間見過有ga~可能唔係間間有卦

    回覆刪除