2007年12月16日 星期日

炒散

自從9月起報PolyU又告失敗後,我對「持續進修」心灰意冷。唔讀書,拎D時間搵錢都好。於是經好友介紹下,進了某酒店當起上菜小姐來,行內稱為「炒散」。


年近歲晚,加上今年是金豬好年,很多新人趕住年尾拉埋天窗,於是酒店急需人手應付酒席,造就了我可以撈番筆。


酒席食就食得多,其實要做D乜真係唔知,我連有些什麼菜餚都記不起了。食的時候看人家分菜乾脆,托著數個大盤子仍可瀟灑地在人群中穿插,心想應該easy job。誰知那雙分羹超難控制,盤子重得要死,更數次大意倒瀉水等... ...錢真的不容易賺啊~幸好同事們都好好人,大家互相幫助,所以快快樂樂又一晚啦~認識了一班好兄弟,呢份bonus超好康^ ^


不過,我對婚禮的憧憬更見淡薄(正所謂做個行厭個行)。各位好姊妹們,如妳仍對結婚有美好印象,請千萬不要做炒散啊,有時D野,知得太多未必好。


4 則留言:

  1. 有什麼唔好XD
    我好想知吓!XD

    回覆刪除
  2. 你唔嫁既我咪話過你知lor~

    回覆刪除
  3. 的確我唔打算嫁喎~快d講XD

    回覆刪除