2013年1月14日 星期一

媽媽生日大食會

2012年10月27日(六)

是日媽媽生日正日,特意在豬欄攪了一個生日大食會啦~~~



大家又食又玩,個個都盡興而歸!!


叫得大食會,食物當然好豐富啦

有魚生、壽司、生蠔、牛扒、哈密瓜+Parma Ham
我仲大顯廚技,整咗 牛尾雜菜湯、焗芝士白汁雜菜、法式焦糖燉蛋

(食譜:牛尾什菜湯焗芝士白汁什菜法式焦糖燉蛋)

我特意整呢個creme brulee代替蛋糕,因為焦糖要自己整,有得玩又有得食

主人示範,用噴火鎗整焦糖


我仲準備咗個生日朱古力牌俾媽咪o個杯creme brulee
點知我太快手放入杯,原來個杯仲熱,塊朱古力牌溶晒喇=~=" (真係聰明一世,笨在一時)



大家嘻嘻哈哈就一晚,好開心媽咪好滿意呢個生日會的安排呢~~~
(尤其last的焦糖大戰,大家笑到癲咗)


媽咪,祝你
生日快樂!!! 年年有今日!! 歲歲有今朝!!

by笨豬小慧simple




P.S. 真係要讚讚,最近有好多食材公司,可以平靚正買到的生蠔、牛扒、凍肉等,買夠一個金額仲有送貨!!!
之前house party都order過唔少次,令我可以輕輕鬆鬆攪掂大食會^^




1 則留言:

  1. 一家人响屋企大食會真係好warm啊!
    [版主回覆01/16/2013 12:37:59]YES!! 唔洗同人迫, 又唔洗急住食又急住走, 係食完要洗碗囉(不過呢part係主人負責=p)
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除