2012年4月19日 星期四

Vendor Review婚後商戶評分 - (出門酒店) 沙田麗豪酒店

攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。
(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)


沙田麗豪酒店出門,全因為係譽宴送,仲要送套房,location又perfect,原本已經需要出門酒店的我,當然有理冇理要咗先啦。
既然唔洗錢,我都無咩要求,連之前上門考察都懶做=p

BD前一日拎房,但我失策地太晏去check-in,未能拎到新裝修的10/F、11/F,最後拎咗6樓。

check-in都算順利,雖然要排隊但唔算排咗好耐,間中有大陸自遊行打尖,職員都好堅持要佢地排隊,好夠guts。
但唔知係唔係做得大陸客多,職員的態度好一般,上房時又老點我行遠路=.="


事前都知道沙田麗豪唔算咩新酒店,開咗咁耐都無大裝修過,d房有幾「靚仔」,心照啦。

入到房,好surprise!! 又未去到好差好殘咋喎^v^
廳同房仲夠晒大tim~~~
只係個廁所差d,只得房入面的洗手間,入面的浴缸坐廁,勁舊款,坐廁仲要間歇性沖唔到水=.="

唔知係唔係因為免費,我無個d wedding welcome drink,或者枱面的紅酒生果係卦,但無字條寫「for you」~~~邊敢飲喎 >.<

room service的hotline係長響無人接聽,最後我要勞煩主人和兩位兄弟搬動廳的傢俬,服務方面真係扣晒分啦。
力挽狂瀾加番d分,就係無追究我踢爛咗塊油畫囉(你話我姓賴都咁話,如果酒店有人接電話,又有人幫我搬傢俬,我就唔會踢爛油畫囉)

anyway,早上玩新郎時個廳迫咗廿個人都仲有空間玩遊戲(只係冷氣唔夠,D兄弟猛叫好熱),無因為場地環境等出咩問題,BD當日都能夠係呢度順利出門,咁OK啦。


諗住用完就算,點知仲有手尾跟。
BD當日細妹幫我check-out,reception的服務員俾張單我細妹,要佢找數。我妹就話酒店房係送的,但服務員無再查證跟進,只係同我妹講,遲d check番信用卡有冇扣數啦。(呢位服務員真係正到痺,你唔知咪check吓囉,真係hea過就算)
BD一個月後,信用卡真係過咗數!!! (check-in時碌咗卡hold咗$500按金,但月結單唔係$500,而係真真正正的房租價錢$1800!!)
當然即刻打俾譽宴的sales,追番d錢,佢都愕然,因為sales幫我book房時已經俾晒錢,依家又收我錢,即係收double!!
好彩,都查得番係沙田麗豪的會計部攪錯咗(咁都有得攪錯=.="),有得拎番d錢。
最後等咗2個月先拎得番d錢,仲要refund落信用卡,變成簽帳額,無得拎番cash出嚟!!! (激氣!!!)


總括嚟講,沙田麗豪酒店的硬件都唔差(房間夠大,光猛乾淨,麻煩媽咪幾滿意),但服務真係好唔掂。

如果唔係免費,如果唔係佢無罰我踢爛油畫的錢,我會俾更差的分數>.<


(5為滿分)
環境:
質素:
服務:

總分:
(直接d咁講,我嘅評分係一般。)



by笨豬小慧simple



相關閱讀:
出門酒店confirm
婚前忙爆的一天(3) - 出門酒店stand by

1 則留言:

  1. 有得拎番o架,我啲refund都係退落信用咭,打去銀行同佢講就可以變番票喇~~
    [版主回覆04/20/2012 18:01:05]問咗card center, 無得拎番呀T^T, 唯有扣autopay扣鬼晒佢算了
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除