2012年4月23日 星期一

手忙腳亂迎龍年

(短袖衫都著緊喇,依家先blog到新年,OMG@-@)


2012年1月

今年的農曆新年嚟得特別早,1月中就到,剛剛先忙完聖誕節,氣都未唞夠,就話過年了。
而且今年係婚後第一個農曆新年,即係好多野都要自己預備,好緊張。
簡直係手忙腳亂呀~~~~


結咗婚,就要派利是
所以,首要任務係預備利是。

幸好公司會幫員工唱新銀紙,我先唔洗排隊去銀行迫,yeah!
加埋奶奶和細妹提供的免費利是封(呢個好重要,慳好多ga),利是任務超順利完成!! ^v^ v

雖然我o地唔算多親戚,但朋友就一大堆,而且大部分未 結 婚,所以預算的利是金額要$4000 (最後都超budget>.<)
咁大個女都未收過呢個金額的利是錢呀~~~
真係嫁咗先知,派利是原來可以好 @0@
希望班朋友快d結婚啦~~~~wakakaka~~~~


次要任務,當然係辦年貨啦。

海味冬菇就年年都會各自送俾對方的媽咪,幸好有相熟海味店,呢樣無難度攪掂。
至於買賀禮,真係好頭痕,因為我都唔知男家要唔要送(我屋企就要,但得3份,easy job啦,但老爺+奶奶的兄弟姊妹係1X人喎)
最後要打俾老爺指點迷津,幸好只係需要買少少je,嚇死。
辦年貨任務算有驚無險順利完成。


仲有,大掃除、買年花、貼暉春..................
大掃除嘛,懶+間屋入伙前已經勁抹一次(其實主要都係),skip咗,無做,wakaka
買年花嘛,本來諗住等媽咪俾盤水仙我,但天氣太凍,等到年廿九都未開花,媽咪唔俾我拎走,我又唔想買貴花,又skip咗,唔做。
最後只有係咁易貼d暉春,裝飾吓間屋,有d新年氣氛囉。

暉春當然用我至愛的鬆弛熊啦~~~~~
可惜唔記得買blue tag,黐唔實,成日跌落嚟..........orz



年廿六開始兩邊屋企食團年飯,wooo,真係好忙。

媽咪今年落重本!!! 雞燉翅、蜜汁煎蠔、蒜蓉大蝦.......正!!! =q

今年的突破係..................我學識咗整蘿蔔糕喇!!! 年廿八仲班媽咪整咗3底蘿蔔糕tim,下年可以試吓自己係屋企整。(握拳)


忙忙忙到年廿九,終於有一刻的平靜,倆小口在家hea住迎接龍年。


得閒到跟傳統,食番碗湯圓,團圓團圓。



年初一又開始忙,忙住拜年

第一年以新抱的身份見主人的親戚,雖然之前幾年我都有跟埋去拜年,但唔知點解,今年好緊張呀。
去到嫲嫲屋企,我淨係識得碌葛咁企埋一二邊=.=" (最好大家當我唔存在啦)
好彩叫主人拎定假,如果得我一個派利是,我死梗。(第一年派利是,主人no show!?,佢都死梗,我會殺咗佢!!)

下半場就返我娘家拜年,食餐飯咁,所以好早就可以回家sleep。緊張咗成朝,真係好累。



年初二,去朋友家拜年
食盤菜,今次買大家樂的,d野食多好多,仲有鮑魚tim~(記得有年訂美心盤菜,滾幾滾之後,d料溶晒!!!)
傾吓玩吓,仲丟底老公玩到凌晨3點才回家!! wakakaka


年初三,再去拜年。
今次輪到奶奶o個邊的親戚,而且得我單拖赴會。(無計,主人拎唔到假)
經過初一的經驗,今次我無咁緊張喇。而且今次係簡單食餐飯,一埋位就食野,心情都輕鬆d。
之後早走趕回家,因為有朋友上豬欄拜年。


年初五、六、七都有朋友來小小小豬爛拜年。
大家真係太客氣喇,個個都買禮物上嚟。其實你o地走晒之後,d野得我同主人食,根本食唔晒=.=" (真係食到依家先食晒jar)
下年大家帶個人嚟得ga la,唔好買野呀~~~~~




婚後的第一個新年,真係過得好開心。
真心感受到中國人的智慧,拜年雖然麻煩,但有個藉口成班人聚埋聯誼一下,熱熱鬧鬧咁,好開心咖!!

以前收利是會好開心,但漸漸長大,開始唔好意思收,到今年終於可以派番俾人喇~~~~
最估唔到係,原來嫁咗仲可以收利是


嘻嘻,收穫都唔錯。



by笨豬小慧simple







3 則留言:

  1. 第一年嫁人過新年真係手忙腳亂,但我估年年都會手忙腳亂
    [版主回覆04/25/2012 11:11:13]我估我年年都會有機會單拖派利是=.="
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我收 ge 利是錢可以cover番派ge, 仲有賺呀
    [版主回覆05/01/2012 13:06:22]你就好啦, 我回唔到本呀, 只係叫幫補吓
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  3. 加上主人結婚後就轉左工,完全冇時間剩,加上連續o既節日~~~~~~~~累到今時今日

    by醒目主人simpson
    [版主回覆05/01/2012 13:45:41]係, 我都無時間唞吓, 唉...............BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除