2012年4月8日 星期日

before the signature


 

著住件褂走動真係好唔方便,完成晒儀式後,等d人走咁d,我就嗱嗱聲脫咗件褂!! 鬆晒~~~~

今日的lunch係pizza,真係好肥膩,又乾爭爭,成朝無咩時間飲水的我,真係食唔落。
但依家唔食,等陣仲無時間食野,我都怕自己餓到暈@^@,所以都起勢咁食食食。
唔知係唔係太緊張呢,好快就飽了。

食飽咗,我就入房換婚紗

無綱紗的A-line婚紗真係好,一個人都著得掂!!
換好衫一出房門,伴娘大人已經嘩嘩聲,狂讚件婚紗好靚~~~我自己都好LIKE呢件THE ONE呀~~~


換好衫,MUA KaKa就幫我轉妝轉頭,是日第2個造型。


差唔多攪掂時,photop和videoman都上番樓,因為佢地要拍野^^





估唔到我間小小小豬欄,都可以拍得咁有mood ^v^

classic款的THE ONE,著得我多番d優雅氣質,wakakaka



等埋d兄弟上樓搬物資,我同主人就出發去拉斐特證婚中心,GOGOGO!!!



今日交通相當暢通無阻,比預算時間早到咗,photop就建議係附近影吓相。





background就係附近消防局的門口,紅色一大塊,真係幾好用ga~~



呢張係附近car park影ga,仲要超窄角度,效果出色!!
(終於見到我件THE ONE的後面了~~~hoho,d lace真係靚到不得了)


其實我的schedule無預時間外拍,但photop見有時間,都爭取拍多d,多謝你唔休息幫我地影影影,先有以上的靚相留念



影到咁上下,就夠鐘上去拉斐特證婚中心了。

我就第一時間閃去新娘房stand by,主人就同d賓客係出面等。




真係人山人海,估唔到咁多人嚟咗


同王律師breifing完後,我同主人拖住行出去,當時仲有d賓客未入去坐。
見到咁多朋友賞面嚟觀禮,我的內心真係好激動,好彩hold住無喊到:p



各單位準備就緒!!!


新娘ready!


新郎ready!


花仔ready!
(今日好靚仔呀~~~bow tie+背心look,仲要好乖,無扭計無喊,今日爸爸媽媽有事嚟唔到,得姨姨睇住佢jar)


花女ready!
(好可愛啊~~~~人咁多都唔怯場,好叻女呀!)


介指ready!


LET'S START!!!




by笨豬小慧simple



相關閱讀:
出嫁的早上 - 女子組
出嫁的早上 - 男子組
玩新郎!!! (定玩兄弟呢??)
抱得美人歸
飲過女婿茶,靚過周秀娜
出門‧入門
飲過新抱茶,好快做嫲嫲

5 則留言:

  1. 條花女裙好靚啊~~~
    [版主回覆04/10/2012 13:15:36]花女自備ga~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 你同CHOK王O係新居張合照好似去咗影樓咁呀!!!!好得!!!!!
    [版主回覆04/12/2012 16:32:47]真係全靠photop的專業水準呀~~幾張都好似pre-wedding咁正!! by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 頭兩張最好,簡簡單單,個好有待嫁feel~
    [版主回覆04/13/2012 14:03:07]真係??? hahaha~~~多謝呀 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 其實真係冇諗過會有咁多朋友會到場觀禮。因為好多朋友夜晚會黎飲~~~~~~~~~~結果個場爆到企都差dee企唔到tim

    by醒目主人simpson
    [版主回覆04/18/2012 13:11:59]多謝各方好友親朋支持支持
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 見到新郎ready果張相呢........嘿
    真係好想俾個 like 你呀主人.....
    同埋消防門口嘅第一張我覺得好靚呀
    跟住人山人海果張相....巴比搶晒呀

    by G
    [版主回覆06/18/2012 17:33:28]主人全日high爆係咁yo~~佢仲有d yo到反白眼的相, 我無po jar
    我有好多相有巴比的大頭, haha
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除