2012年4月9日 星期一

Vendor Review婚後商戶評分 - (姊妹裙) ROSITA

攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。

(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)


過程
2月落單
7月度身
10月1st fitting
11月(BD前4天)取貨


因為自己係fashion designer,我對姊妹裙的要求都好高,唔要cheap料,車工剪裁又要好,但budget就無乜 :(
所以做到我生意真係好難呀~~~

花個幾個月做research,最終揀定用ROSITA



姊妹裙揀咗淺藍雪紡短裙+白色腰帶
伴娘就調轉,白色雪紡裙+淺藍色腰帶

出嚟的效果好好,清麗脫俗,著得我d姊妹好靚女呀~~~


度身、cutting都perfect,d裙係無肩帶,但都唔會sher落嚟(無一個姊妹report出事),因為有晒安全橡筋同魚骨。

初期的服務都好好,尤其sales阿寶,我試咗好多次先搏鎚佢都無黑面,對d野又熟,價錢更係有商有量。可惜到9月時候阿寶無做了,另一位sales跟單,佢對d野都熟,但就無阿寶咁好傾囉(即係拎唔到著數)

要彈就係fitting,超難約時間!!! 成日都full booking,我要就ROSITA,又要就d姊妹,攪到我好狼狽。有次fitting佢地趕收工,係咁催d姊妹快d試完,俾我感覺唔係太好囉。而且仲約唔到2nd fitting(d姊妹向我投訴約唔到,好多日期都full,但又唔俾walk-in),拖到最後我一個人拎走晒d姊妹裙!!!

所以造姊妹裙一定要預鬆時間,就就吓大家的timing,拖吓拖吓就到big day!!!


finally成品非常滿意!!,又無遲交貨,sales都算有交帶,如果價錢再平番少少就更好^^


(5為滿分)
質素:
服務:
價錢: (對我嚟講,稍稍偏貴)

總分:



by笨豬小慧simple


相關閱讀:
姊妹裙confirm - 百利Rosita
姊妹裙 - confirm款&色+度身
姊妹裙fitting


1 則留言:

  1. 呢隻色真係好正, 好fresh
    呢間咩price range呀?
    [版主回覆04/10/2012 13:45:40]我呢條就$350 by笨豬小慧simple

    回覆刪除