2010年9月27日 星期一

Mona Lisa拍攝日

今日完成咗我地第一輯婚紗相!!


又開心又難忘,快D記低佢先


 


過程


原本約好10:30am,尋晚8pm左右Mona Lisa打電話來說想改11am,當然無問題,晏D仲好,我地由大埔去馬灣真係好遠,晏少少起身仲好啦。


8:30am起床,9:15am落樓下大家樂食個豐富早餐,因為都知中午未必有時間有心情食lunch,早餐食飽D先。10am出發,火車轉地鐵再轉NR332,今日唔知點解特別多人搭港鐵,上上落落花了好多時間。11:30am終於到馬灣了!!


去到立即有人帶我入房化妝,由美女Clara負責,而主人就去咗換衫。Mona Lisa仲安排咗locker俾我地擺野,不過我地帶的喼擺唔落,唯有放係地下,手袋先鎖入locker。點知主人唔記得拎鎖匙,好彩職員幫我地拎番jar,HAHA,我地倆個好矇呀。


化妝大約1hr終於攪掂,可以換衫喇,首先著A-line珠片婚紗。換好衫就行番出房set頭,攪掂晒都差唔多1pm了,主人等到訓著幾次,HAHA。攝影師Ivan已經等咗好耐,但我肚餓,所以一邊食餅一邊同佢傾點影,真係唔好意思。


首先影bar枱景,我同主人都未warm up,成對木頭公仔咁,笑容好生硬呀~~~~~係度影咗好多相之後,我地就轉去另一間房,入面有幾個唔同主題的牆,主人影完公仔之後,就無咁僵硬啦,開始影得好smooth,而我因為細時做過吓model仔,擺擺吓pose都記得番點影會靚,所以係呢間房好快就影完喇。


之後就換另一件有鋼紗的婚紗,主人就改咗著背心,當換咗衫囉。我地去了一間有張白色梳化和白色牆的房,影咗一輪就轉去影鋼琴。本來Ivan想我坐係琴上面,但條裙太冼,坐極唔穩,影咗一張呢個pose就算了。大約5pm左右,我地就出露台影,影了藤枱仔、心心架、帆布床,但無影水池韆鞦,有d可惜呢。


5:30pm左右影晒,Clara幫我抹走D勁濃的紫色眼影,變番個正常人咁走,就咁出街一定嚇死人。


6pm,攪掂,收工!!


 


感想


化妝師Clara和攝影師Ivan真係好細心又專業,無因為我地係免費單而偷工減料,落足120分力,好抵讚!!


主人今日都好抵錫,等咗咁耐又無黑面,又識得係我轉妝時拎餅俾我食,影到成面汗都無怨言,你的默默付出令我好感動呀~~~~真係覺得你比以前更加錫我不過主人擺pose的時候好攪笑,成日左右調轉晒,塊面又唔知另邊好,係唔係好緊張呢?尤其擺鼻貼鼻pose,大家都要忍笑,又要定格,真係好難做,但主人都好努力配合,辛苦晒你。


有鋼紗的婚紗真係好好好重!! 好似有千斤力聚晒落條腰度,尤其做拗腰動作,真係要出好多腰力!!! 同埋唔知係唔係又瘦咗,上次fitting明明好啱身,今日著2件衫,2件都sher落嚟.........=.="


 


小貼士


1) 帶齊所有不包事項,免得無辜消費。
2) 帶D餅乾、麵包等乾糧,影到肚餓時可以食少少,頂一頂。食得落又食得快可以叫職員幫你叫茶餐廳外賣,但我地影到無咩心機食lu,所以無叫到。
3) 著件易除的衫,我就著了沙灘長裙,因為化好妝才換衫的,免得整化個妝。
4) 新郎最好gel埋頭去,或者自己帶gel頭用品,個度得spray,唔係好啱男仔gel頭用。
5) 如果想用花做頭飾,要自己帶,佢地無絲花/鮮花做頭飾,最多得白色的假花,做唔到花仙子效果ga。


 


想睇花絮就告訴我ADD你吧。


 


BY笨豬小慧Simple


 


10 則留言:

  1. SIMPLE...add我丫, 我想睇相!!!哈哈!!
    [版主回覆09/29/2010 09:50:00]add了^ ^
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 可以add我嗎~我早2星期都影完Monalisa
    [版主回覆10/01/2010 15:52:00]係酒樓coupon定加錢??記得upload睇吓^ ^
    add你了
    by笨豬小慧Simple

    回覆刪除
  3. 可以add我嗎? I am going to take it in Jan.
    [版主回覆10/06/2010 13:10:00]add你了^ ^
    你影唔影外景??
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. Can you add me??
    I will go to take it on 20/10 la...^_^
    Thanks for your sharing!
    Winnie
     
    [版主回覆10/08/2010 18:04:00]add你了^ ^
    你有冇upgrade?
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. ADD 埋我呀..
    [版主回覆10/09/2010 16:31:00]add你了。
    你係唔係影咗了?有相睇未?
    BY笨豬小慧simple

    回覆刪除
  6. 我無upgrade呀!!同你一樣純用酒樓coupon!不過monalisa都無因為我係free客而有所招呼不週啦!!好期待20號啦!!到我影喇!!^_^
    [版主回覆10/10/2010 18:06:00]化妝影相的service好好, 唔洗擔心。記得執齊野, 不過唔好學我咁帶喼, 個locker放唔落的, 帶個大袋好D。
    加油呀~~~希望個日好天啦, 呢排係咁落雨
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  7. 可以 add 我嗎?!我都 book o左mona lisa但未影想做定功課呀!
    可以看看花絮嗎!唔該晒!^^ 祝甜蜜愉快。
    [版主回覆10/16/2010 17:19:00]add你了^ ^
    你幾時影??
    BY笨豬小慧simple
     

    回覆刪除
  8. 可以 add 我嗎?!我都 book o左mona lisa 8/11影想做定功課呀!
    how large is the locker? need any charge?  i also plan to bring a 喼 to go, so your 喼 just put in the changing room for whole day?
    [版主回覆11/01/2010 17:20:00]locker唔收錢的, 但要俾$20按金, 走的時候可以拎番, 個locker大細好似中學個d又長又窄個種locker囉, so係擺唔落喼的, 我就咁放係locker出面的走廊jar~~反正無貴重野, 無所謂啦。
    如果你無咩大件野要帶, 帶個大袋去會方便d。
     
    add你了
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  9. thanks for your info ar.........read your 拍攝花絮 so good u can take so many photos on that day
    When will your photos ready? need to go Park Island to take the products?
    [版主回覆11/01/2010 22:34:00]我幾日前揀好相喇, 剛剛出咗文, 你去睇吓啦~~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  10. 你好sorry在你的blog加了少少我在monalisa遇上的不快事,我是希望其他人不要以為唔update都必然會拍到六個小時,我是看到好多女仔都好開心,好enjoy個過程才去用coupon的,我上星期upgrade了3680去拍埋馬灣公園,結果只係由兩點化妝,兩套衫都唔洗六點就走得,counter班女仔話係計拍到幾多張相,唔係計時間架,所以我地公園好多景點都無去,但就有好多同一位置_但不同post企的相片,佢地話最多比我地再去重拍返公園裡面幾個廣告有的大熱景點補返,不過我地放棄左了.所以其實要遇上一個肯溝通的好攝影師才會拍得開心哩.我果個係topcamman,型到唔講野架.

    回覆刪除