2010年9月20日 星期一

證婚 - 究竟點做好呀>~~<

個幾月前已經開始和主人商量證婚的事,但傾了好久都未有共識,次次未傾完又變咗嗌交,唔係時間問題,就係地點問題,主人又憂慮如何安排長輩們的spare time,我又怕婚宴前才證婚會食到好夜,我們的大日子是星期日,好像不太好啊云云。


以下是大家各有所見的選擇:


1) 開始攪結婚時,大家的構思 - 8pm在酒樓,邀請律師主持證婚
 我的反對:大日子在星期日,怕食到好夜,因為咁攪一攪,好大幾會9:30pm才開席,到時大家食快餐。
 主人的意見:老人家可以先安排車在10pm早走。
 我的反駁:難得的喜事,老人家未必想早走。反而係好多賓客走咗。
 主人的反應:好朋友嘅實唔早走,走得都唔算好close的friend,反而大家唔洗走嚟走去,方便D。


2) 主人的建議 - 6pm在酒樓,邀請律師主持證婚
 我的反對:怕酒樓未清理好,我地又唔夠時間準備,例如換衫、安排receiption等。
 主人的意見:可以早D開席喎。註冊完咪打吓牌、影吓相。
 我的反駁:坐位安排係點?大家一圍圍咁坐,抑或排排企?一圍圍咁坐一定好亂好吉喎。望落都唔好睇。
 主人的反擊:影相影唔到咪得囉。
 我:我唔想呢邊行緊禮,個邊有waiter仲執緊枱搬緊野呀!!


3) 主人的建議 - 2pm在大埔海濱公園行禮
 主人的意見:大埔海濱公園,對我地好有意義。
 我的意見:agree,但一樣要請律師,仲要安排大巴接人,又要自己搵decoration,可能要攪埋after lounge,out budget呢。


4) 我的建議 - 4pm在奇妙姻典行禮
 我的意見:奇妙姻典係酒樓的樓上,唔洗坐多轉車,行完禮就落樓下,位置好方便,而且價錢只比搵律師證婚貴少少。又可以早d開席,唔洗食到咁夜。
 主人的反對:4pm唔早又唔遲,D人未必肯到,睇完又未夠鐘開席,都唔知安排d人去邊。
 我的反擊:咁咪打牌,再唔係行吓街囉,附近咁多shopping mall。
 主人的心聲:邊行到幾粒鐘街呀?既然晚上會去飲,俾我係賓客,我唔會去觀禮囉。
 我的心聲:但俾我會去睇喎。總好過2pm觀完禮,更加唔知去邊好。
 主人的反擊:咁咪回家裝吓身囉。你唔洗俾時間d親戚朋友裝身咩?
 主人再反對:同埋酒樓俾唔俾我地早少少擺野係新娘房?但又要有個人幫我地睇住D物資。
 我的反擊:新娘房有鎖匙嘛。
 主人的反駁:新娘房有後門喎,雖然酒樓話有鎖je,都唔一定安全。
 我的心聲:咁開咗席都一樣無人係房昅實你d野ga la。
 主人再再反對:你諗清楚喎,4pm行禮,中間就無時間周圍影吓相啦。
 我的意見:我反而覺得中間又出去影相,d時間又變得好急,請願另外搵時間搵朋友影。


 


4個建議中,除了(3)係大家都 foul 咗之外,另外的都各執一詞,加埋d晦氣說話,嗌到面紅耳熱,唉,都唔知為乜。


我明白主人有好多憂慮同擔心,但又俾你的過份擔心激死咗,結婚係開開心心嘛,又有咁多兄弟姊妹可以幫手,只要我地準備夠充足,順順利利應該唔難。


俾d信心我地自己啦~~~~其實點攪都有人有意見ga la,最緊要自己鐘意,但我諗最後都係換嚟一句:「你話事啦,你鐘意咪得囉。」,我唔想咁呀,咁同我自己攪晒有咩分別呢?


 


by笨豬小慧simple


 


8 則留言:

  1. 個人意見: 其實無論幾點, 咁重要既日子, 好友同close既親戚都會到(換轉係你, 好友結婚你都會)... 至於中間d時間人地點過, 實在無須替佢地擔心,各人自有去處...  最重要係你地當日既schedule smooth... 試下為自己想一想, 你心中最喜歡的ceremony係點樣?
     
    [版主回覆09/22/2010 18:22:00]我同你諗法一樣,自己鐘意為先, 但主人就擔心個schedule, 又擔心D親戚朋友要kill time, 連我阿媽點諗佢都擔心埋............
     
    ceremony當然想一大班自己重視的朋友能夠俾面出席啦, 因為有好多可能請唔到, 所以先想攪個行禮, 唔嚟得飲都可以見證我地生命中重要的一刻嘛。
     
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 我有個朋友係6:00PM做註冊, 場地係擺酒O既地方, 場地方面佢地會安排好一排排咁放, 因為大部分酒樓都會係4:00交場, 所以又冇見到有人係度執野WOR!!我都覺得OK, 同埋呢個時間可以多D時間影相, 不過你要預左呢個時間到o既朋友可能會比較少law
    [版主回覆09/24/2010 13:11:00]其實有幾多人會到真係好難控制, 除非揀(1)就asure有幾百人睇你簽字。唔知點解硬係覺得, 酒樓咁大, 得中間排櫈, 人又唔夠時, 真係好冷清ga.......
    by笨豬小慧simple
     

    回覆刪除
  3. 我o固陣六點註冊, 酒樓三點交到場, 夠晒時間預備. d 位係一排排, 註冊完之後變返做圓枱. 註冊其間d waiter 唔會o係度執野. 最緊要同酒樓傾清楚. 不過如果你想多d 人觀禮, 八點會好d, 我地揀六點係唔想咁多人. 同埋如果你六點行禮, 可能要著婚紗敬茶, 因為換黎換去好煩同可能會唔夠時間 (睇你個化妝師快唔快手). 放鬆d, 講到底一切都係儀式而已. 選擇一個自己同屋企人最鍾意既方法就ok 啦. 其他賓客你顧唔到全部, 唯有 prioritize 一下你地d 要求再作決定~~~ For (4) 新娘房全程都要有人睇住, 酒樓唔係得一條鎖匙.
    [版主回覆09/23/2010 19:11:00]但係開咗席, D兄弟姊妹, 什至我都出晒去喎..............有咩人睇住, 最多昅實個門口jar喎
    BY笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. Simple, 很明白你的煩惱哩!!~ 因為我會在教堂行禮, 所以也明白要處理的事項又會多一樣~~ 
    但... 其實也很欣賞Simpson這麼關顧親朋戚友要kill time的問題, 不過我又覺得最重要是你們期望的婚禮是怎樣嘛~ 例如有些人覺得在酒樓一次過簽紙簡簡單單, 又有人覺得婚禮簽紙其實也是神聖而莊嚴的一部分, 期望在一些較特別的地方舉行, 最重要是你們二人的想法呀!!~  haha, 放心啦Simpson, 有心見證你們簽紙/行禮的朋友相信也不會介意所謂kill time問題 (其實我出席的大部分都是下午觀禮晚上去飲), 有時行禮與飲宴分開也能讓未能去飲的朋友有機會參與你們的婚禮哩~~
    祝福你們最後共識到大家也喜歡的方案啦~~ ^^  
    [版主回覆09/23/2010 19:13:00]搵共識呢下................我覺得仲難過諗D親戚朋友點kill time, 可能我地都係有主見的人, 都好想說服對方明白自己個一套卦.............
     
    BY笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 其實我地一早傾好係晚上一次過,因為一黎大家想下午去影下相,二黎唔想攪咁多野,想晚上一take過的。但之後明顯笨小慧又有其他主意,所以sudden想book地方,我地咁早開始攪,如果係一早諗住係另一個地方行禮,點會今時今日先book(我係一個會一早plan定的人)。
    我最後都會尊重小慧意見,唔係代表你自己一個人攪晒,我冇參與,而係2個人o既事,只有一個決定。有重要事情時,總有人要作出退讓。這是我尊重你的行為。 所以,很多事情上我都作一個supporter的角色,但太多leader只會令事情變複雜,到時只會有更多的爭執;正如你說,結婚是快樂的事情,我不想有任何不快的回憶。
    在大計劃及實行方面,我必須時常作出一個風險評估及處處計算住所需的budget,要不是,結婚都只會是一個夢而未能實行。若最後事件只能有一個能如意,最後我會選擇:「你話事啦,你鐘意咪得囉。」,因為我能接受我不太喜歡的事,可能是社工的原故吧,耐性總比別人好一點點。相反,若我真的堅持下去,這事只會沒完沒了。所以,我很多事的決定,會用「接受」﹑「理解」及「支持」作原則。
    by醒目主人simpson
    [版主回覆09/24/2010 22:38:00]我明白你的觀點, 我都唔係抽起條筋想另外行禮GA, 我係諗過時間許可, budget又許可才做的決定。我承認我未同你有完全的溝通, 令你有很多擔心, 但希望你俾多D信心, 明白我不是一時衝動的決定, 而係想大家有個更完滿難忘的婚禮。
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  6. 其實好明白好擔心RUNDOWN問題,確實好朋友/親戚的話一定會睇埋先走,佢地唔會在乎幾夜,真係好視乎你地想點攪
    我自己就揀晚上8:30證婚,個人認為下午既話會少左朋友分享我地成為夫婦的一刻,所以揀夜晚!加上我地都唔想下晝RUNDOWN太趕.
    [版主回覆10/02/2013 01:56:55]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆09/25/2010 21:11:00]趕唔坪視乎你有幾多野想做囉, 下午行禮, 當然唔可以出門之後四圍影吓相啦, 一定要取捨, 睇自己最想做邊樣。
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  7. simple, 如果新娘房有後門, 可能要搵人犧牲下. 如果得一個門都仲可以淨睇門口. simpson,  同一句說話唔同時候講, 唔同心情聽都可能有唔同既演繹. 最緊要simple 明. 不過相信佢睇完你呢個留言已經 lum 晒 XD
    [版主回覆09/25/2010 21:18:00]其實個後門係逃生門, 正常情況都有電子鎖LOCK住, 亦無收過係始創彩福擺酒的新人因為咁而唔見野的消息, 酒樓方面都garuntee後門有鎖好, 應該唔大問題嘅。
    其實尋晚同sumho傾完之後, 佢咁反對行禮係怕到時無人到, 我會好失望..............HAHA.............我諗我同佢又唔算人緣差, 應該無咁worst卦, 但知佢為我出發, 真係好SWEET GA。
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  8. Em..其實我係因為唔想因為做registration 要大家要快食..所以我會做lunch buffet + registration...唔好因為擔心人地..要ignore左自己的需要...因為結婚係你地的事..做朋友係配合..我reisgration 可以請的人得48人....哈哈..不過我唔理..anyway, 如果我有機會見到simpson..我會同佢講...
    努力..我同男朋友都覺得結婚係開心事..嗌交係meaningless..不過所有嘢都係一個process..dont stress out! 不過我prefer option 4!
    [版主回覆09/28/2010 10:45:00]主人的諗法同你一樣, 覺得因為要為咗班嚟唔到飲的朋友而特登攪行禮, 好無謂。
    by笨豬小慧Simple

    回覆刪除