2010年9月14日 星期二

Mona Lisa - 婚照前checklist

試完衫,先知原來我有好多野未準備,整個checklist提吓自己先,唔係又漏咁樣呀~





















































































 


買咗/試咗未?


DIY?


-婚紗A


OK


---


-婚紗B


OK


---


-首飾


蒙羅麗紗提供


---


-白色高踭鞋


          NO


---


-nude bra



OK


---


-箍肚褲


          NO


---


-西裝()


OK


---


-西裝()


OK


---


-白色鞋


OK


---


-黑色皮鞋


OK


鞋頭花咗,
要補鞋油


-恤衫


OK
(
黑、白各1)


 


-+腰封


OK


---


-其他首飾


OK
(
我的羽毛心口針)


---


公仔


OK


加少少裝飾


花球


材料OK


          NO


染髮&焗油


---


          NO


指甲彩繪


---


          NO


乾、濕粉撲


OK


          ---


假睫毛


OK


          ---









colour con


NO


          ---









男-黑、白襪


YES


          ---


多謝脆脆提我呀~~~


 


得番2個星期,仲要勤d敷mask,我要加油呀~~~~~


 


by笨豬小慧Simple


 


2 則留言:

  1. 我今個禮拜影呀.你會唔會影外景? 帶埋蚊貼同蚊怕水好喎! 仲有黑色白色襪啊.因為我地會去沙灘影,所以仲要帶埋毛巾同拖鞋呢.  我都努力敷緊MASK.hehehe...
     
    [版主回覆09/17/2010 13:24:00]我唔影外景呀~~所以應該唔洗蚊怕水。(原來室內景可以影露台的水池和韆鞦呀~~~yeah)
     
    唔該你提我要帶黑白襪, 又差d漏咁樣野。
     
    你要加油, 影靚d, 同埋記得post0黎俾大家睇呀~~~
     
    by笨豬小慧Simple

    回覆刪除
  2. 我影左喇. 都不錯呀. 化妝同攝影.只係大堂D 女仔麻麻啦.同埋基本上起個度無咩人理你...SERVICE 真係見人見智.只係攝影師同化妝師好.其他好似個個等收工咁既FEEL.
    不過,我同BF都影得幾開心既. 相都揀埋喇. 係要SELL我地加3500改做40頁的大相簿.但係我地最後都係無加到.heheheh...整體效果都不錯既.
    [版主回覆09/21/2010 12:55:00]咁你幾時拎相??會唔會sell你好耐先放你走??
     
    大堂個位姐姐的「良好服務」我都領教過..............
     
    希望我影個日預到好的攝影師和化妝師吧
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除