2010年8月9日 星期一

「Ztyle X 疤痕敵take走疤痕試用聚會」活動花絮




呢排美容活動真係多籮籮,差唔多個個weekend都有function去,有得玩有得食仲有得拎,真係好開心呀~~~剛過去的星期六我參加了「Ztyle X 疤痕敵take走疤痕試用聚會」,舉行地點就是iSquare一間的高級食肆。



個海景view真係無得頂





活動準時2pm開始

首先由施樂輝的PR經理Miss Wong介紹一下公司的background和今次試用的疤痕敵除疤貼。




原來疤痕敵唔係咩新科技產品,十幾年前已經係醫院用緊,專門對付燒傷或手術後的疤痕,咁筍嘅野又點可以收收埋埋,緊係要推廣俾大眾消費者啦。



疤痕敵的使用和保養都好簡單,剪啱尺寸,貼好在疤痕上,每天使用12小時左右就可以了,記得每天用小量皂液+水沖洗乾淨,保持衛生嘛。但如果傷口未癒合,什至處於發炎流癃狀態,就要等傷口結痂後才能使用,而且使用前毋須搽任何藥膏。



睇吓大家幾專心上堂,因為等陣有問答遊戲,贏咗緊係有獎品啦。







玩遊戲之前,大家先品嚐茶點。嘩,放滿晒成張枱,睇見都開心

仲有我至愛的煙三文魚,吸收番d Omega3,等陣答問題都醒d。

我唔客氣喇~~~~





食飽飽玩game~~~

又眼罩又磁石貼咁,究竟玩咩呢??

我地13個女仔分成2組,派1位(我)做代表矇眼,其他隊員鬥快答問題,答啱個組的「代表」就可以有一次機會貼磁石,連續貼3個成一直線就算贏喇,當然貼準d先算數啦。


結果係........................................





我個組「副轆」勝出!!!!

真係贏得好險ga,人地組舉手舉得好快,我地搶唔到答問題,好彩後補又答啱jar~~加上人地組唔小心貼錯一次,哈哈,真係好好彩咁贏咗。



獎品就是噴霧膠布和超防水膠布,啱晒我個位成日損手損腳的男友。
另外仲有人人有份獎的急救盒和腳跟龜裂膏<<<<<<<<唔知係唔係之前賣廣告個隻??有sample試都唔錯喎



我地的叻叻組員!!!



大合照囉





今日的活動玩得真係好開心呀~~~輕鬆愉快咁就過咗一個下午,仲識到幾位好傾的ztyle美女,希望下次再有機會一齊出function啦。



美女Yuki,個樣超似黃宇詩,你真係好得意呀~~





今晚開始試用疤痕敵,救救我的蚊難,等我可以無憂無慮show腿。



1個月後我會跟大家報告我的試用結果,敬請期待!!!



1 則留言:

  1. 在順境中,要謹慎,在逆境中,要忍耐 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除