2010年8月2日 星期一

原來蘋果唔止食得,仲搽得 - 詩琳「不老蘋果幹細胞療程」

上星期參加了詩琳美容的「不老蘋果幹細胞療程」試做體驗,老實說,這是我人生中第2次上美容院做facial jar~~所以好緊張(第一次仲要係學生時期,年代久遠,細節都忘記得一乾二淨)



因為係九龍區返工,所以我揀咗去尖沙咀分店,點知因為太遲收到預約電話,最後安排咗係我放假日做facial,有D野,真係整定



內裡環境舒服乾淨,室內設計仲好攪野吓(尤其d假花假草)



都係例牌填吓個人資料



接待員簡單介紹一下今次的療程。「不老蘋果幹細胞療程」主打的4大功能:逆轉肌齡、淡化色斑、零瑕疵、晶瑩剔透,好似好勁咁喎。



之後美容師阿da就帶我入房


張床似唔似NaRaYa?



呢個係我的「救命鐘」,換完件毛巾tube dress,按一下,阿da就會入房喇。



療程開始!!

1. 卸妝潔面 - 卸妝都卸咗2次,再用溫水幫我抹淨,阿da的手勢好好,唔太大力又卸得乾淨。詩琳用的係水質卸妝品,唔嗱唔笠。


素顏look真係唔多掂,請盡情嘔

2. 敷萊斯面膜 - 幫我去印、美白、復修。涼涼地的乳液狀mask,唔嗱好溫和,好似敷咗15min,阿da就用溫水幫我抹走。

敷完之後膚色明顯均衡白淨咗

3. 導入「不老蘋果幹細胞」精華 - 啫喱狀的精華又係涼浸浸,再加埋-8度的冷凍機碌面,真係好爽呀~~(唔知冬天做會唔會冷親呢?)

做完之後,立即feel到皮膚水潤潤,好似羅X臣啫喱咁彈呀

4. 敷軟膜 - 將面上殘留的「不老蘋果幹細胞」精華迫入皮膚,唔好晒野嘛

敷到中途,我已經sofu到訓著咗,直到阿da入番房,我先識醒。

5. 基本護理 - 最後幫我搽番toner、lotion,成個療程就finish!!


成個人shape晒



****RESULT****



before - 殘樣;after - 精神爽利



第2朝起身,仲keep到滋潤感,因為呢排開冷氣訓,第2朝起身例牌好多面油,但做完「不老蘋果幹細胞療程」後,起身面油少咗,水油平衡改善咗。



我的小小感想:

要讚一讚阿da細心有耐性的服務,佢知我少做facial,心情好緊張(唔知你點攪我塊面嘛),佢每做一個process都會知會你一下,預先講俾你知做d咩和大約的feeling,咁我有心理準備就無咁驚青啦。而且阿da又不斷同我傾計,成個療程都好輕鬆愉快。

原來做facial係有增值服務,修眉、唧粉刺、按肩頸,感覺好嘆呀~~

上去之前都擔心試做完會hard sell的問題,詩琳的職員係有sell我一個激光去斑的療程,但當我表明之前試做過,覺得好痛,佢地都唔再hard sell我,亦無黑面。所以各位sis如果表明立場,都唔會有「被迫購物」的待遇0既。

有讚都有彈,房間燈光比較暗,無locker,療程解說個part有少少求其(我連個facial做幾耐、包含d咩process都唔知),如果連呢d細節都improve埋,就perfect啦~~





打完收工,多謝收看,嘆完心情都靚d,有你的留言和推薦就更開心喇



詩琳「不老蘋果幹細胞療程」更多資料:http://www.slimbeauty.com.hk/product.php












沒有留言:

張貼留言