2010年8月30日 星期一

糧尾都要敗!!我的8月敗家記錄

今個8月發生咗好多開心的事,又去function,又去生日飯局,又中試用,爽呀~~~最最開心,緊係敗家啦。

戰利品....................去片!!!








期待已久的iPhone4呀~~~~~~~~~~~~~

終於等到醒目台的plan完咗,轉台出機~~~yeah!! 有人贊助,寧舍開心^ ^



仲買埋輕鬆熊機殼。超鐘意輕鬆熊呀~~~





繼續輕鬆熊>v<

聖安娜又出招吸金,買1磅蛋糕送1個輕鬆熊矽膠杯蓋,但最近未有朋友生日,改咗買蛋糕卷,買1張送1個,當然一次過換晒3個啦~~~~

睇0黎我的輕鬆熊毒已入膏肓。



***********我是分隔線*************



第一次淘寶衫衫。多謝Elyse出手攪團,我又慳唔少心機。

一共6件,只有3件係自己,keke。不過quality就.................有少少失望囉。


1. 條子legging


店相
收到的實物

就咁擺係度睇都無咩問題,但一著上身就出事,完全無彈性,又短,拉唔到上去,著唔到>_<要去堆填區了。



2. 聳肩西裝褸


店相


收到的實物

色差、質地已經小事,無咗個「聳肩」嘅!? 而且短咗好多喎.............個款又有少少出入。

好彩公司有一大堆聳肩肩墊,唯有「靠自己」,攪番掂佢啦。



3. 雪紡無袖襯衣連腰帶


店相


收到的實物

呢件就和店相有99%似,質地cutting都ok,亦是今次淘衫最要得的1件。



附送的腰帶都可以,真係難得



今次淘的衫真係好好好平!!! 3件加埋運費都唔洗HK$100!!!不過,真係一分錢一分貨,有2件中雷..........下次試下間貴少少會唔會好D??

試著snap下次再補



***********我是分隔線*************



好幸運地抽中Guerlain 9月才出的蜂皇嫩肌精華素試用

仲送埋基本護理的sample tim





打完收工,多謝收看。

敗完荷包又乾硬化,快d到聽日就好喇(出糧嘛,hehe)










1 則留言:

  1. 我都要去淘寶掘下寶先! hehe ^^
    [版主回覆09/02/2010 16:23:00]要小心揀店呀~~~如果唔係好似我咁中晒雷

    回覆刪除