2010年8月5日 星期四

一抹即靚!?Refoderm百人見證工作坊+試用感

兩星期前參加了Ztyle x Refoderm「百人見證‧一抹美麗」工作坊,有得玩又學到野,開開心心咁就過咗個下晝。

地點係紅磡都會海逸酒店的The Patio戶外區,白色帳篷+金色水晶燈,仲有精緻的點心和涼快的環境,感覺好elegant呀~~




首先由用家兼老闆娘的蔡太見證Refoderm的護膚心得。大會更安排在場的sis到台上示範草本美肌精華液Skin Care Tonic的正確用法。最後仲邀請到品牌代言人鄺美雲小姐出席,她好有心,即場送出自己新書和愛犬cash公仔,仲有幫大家bargin即場購物優惠!!(買1送1呀~~~史無前例的平)





Refoderm來自德國,已經有50年歷史,主打以自然療法(Naturopathic Medicine)為概念,「先調理,後補給」,配合中西草本療法,讓皮膚進行自我排毒程序,令肌膚達至健康正常的運作,再進行補充養份,最後解決種種皮膚問題。



而皇牌產品「草本美肌精華液Skin Care Tonic」採用150種有機草本植物提煉而成,絕對天然無添加,溫和易被皮膚吸收,適合任何人士使用。(需配合自身的基本護理習慣)

由左至右分別是Aloe Vera、Sensitive、Special、Strong,配合不同皮膚狀態和面上部位,就用不同的精華液。

Aloe Vera - 適合敏感肌,也可用來敷咀。
Sensitive - 德文意思其實是「Mild」,適合任何膚質使用,尤其初用者。
Special - 適合油性肌、暗瘡肌。
Strong - 適合乾燥肌、成熟肌、肌膚有嚴重問題人士,也可用來敷眼。



草本美肌精華液Skin Care Tonic」的功效:

* 配合「七式法」按摩,促進血液和淋巴循環,幫助排毒。
* 一次過做到深層清潔、增加彈性、舒緩復修。
* 配合專用棉花,去除老化角質,宛如磨沙膏的功效。
* 多種營養成份,邊抹邊滋潤皮膚。
* 面、眼、頸,什至全身均可使用。
* 一支已經可以做到cleansing、toner、essence、lotion的功能,用後毋須再搽其他護膚品。
* 長期使用,可刺激皮膚更新,平衡水油分泌,改善油光滿面和毛孔粗大的問題。



「七式法」按摩:

1. 先倒4mL的精華液落專用棉花。




4mL即係大約一個樽底的直徑,約2個手指節。

2. 抹一抹,美麗話咁易


每一下去到尾都是淋巴位,輕按有助增加循環。

3. 抹完再敷,邊度都得ga





書仔無教的肩頸按摩法



你睇吓我乜色??「乜色表」






即場體驗,人抹我又抹

一邊聽我就一邊試用唔同的草本美肌精華液Skin Care Tonic

BA幫我揀用Sensitive來抹全面+頸,抹完我無咩紅到(BA說愈紅愈有效),只係額頭紅咗D。塊棉花由白變咗啡黃色=.=",對番「乜色表」,即係我有好多死皮



再試用Strong敷眼,初時感覺有D醃眼,但耐咗就無咩lu,敷完後對眼紅咗(不過無其他sis咁勁)。又試用Aloe Vera敷咀,又係涼涼地咁,敷完咀仔稍稍滋潤咗。



****************************************我是分隔線*****************************************

活動完結後,仲拎咗盒試用裝回家繼續玩。




30mL的Sensitive精華液+專用棉花+15mL的moisture cream。

因為得4塊棉花,所以只可以試4天,成果睇圖啦~~



BEFORE:黑眼圈、雀斑、皮膚有少少乾



AFTER:用咗4日,見到黑眼圈淡咗,雀斑都淡咗少少。
但我唔覺皮膚有保濕咗,可能開冷氣訓,皮膚又好快乾,我試過搽附送的moisture cream,但太滋潤,明早起身成面油!!!最後我用完草本美肌精華液Skin Care Tonic後,薄薄地搽平日用開的night cream,就唔乾了,而且無咩排斥或敏感。





我的小小感想:

其實有少少失望,用咗4日,唔係好feel到工作坊所講的功效,我覺得同用平時的護膚品無咩大分別。草本美肌精華液Skin Care Tonic的售價不算便宜($880/支,優惠都要$580/支),所以貧窮子的我,回購率0%

雖然用係面上的功效好一般,但用0黎按摩肩頸就好爽。精華液特強的滲透力,深入我那個硬塊一樣的肩頸肌肉,按摩完熱熱的感覺,立即放鬆晒,晚上都訓得甜D。呢樣都算係我一個小小小發現吧。





打完收工,多謝收看。由於我懶,唔想分2篇文打,所以出現海量文字,超級多謝睇到最後的你,希望留言和推推啦~~





各支tonic簡介:Aloe VeraSensitiveSpecialStrong

refoderm官網:www.refoderm-cosmetics.com














沒有留言:

張貼留言