2009年11月2日 星期一

我的Handybio試用日記 - 第2週 (清走千年粉刺!!)

上一週試用了美白和保濕的精華素(舊文點我)  ,今次就試暗瘡肌專用的精華素啦。



Medicated Acne White Essence暗瘡美白精華

雖然我算不上暗瘡皮膚,好少會長豆豆,不過T字位有很多粉刺和暗粒,試過很多方法都未能根治。這支暗瘡美白精華就是專門針對暗瘡粉刺的問題,有殺菌和控油功效,加快消除暗瘡印,幫助收細毛孔,預防暗瘡再次形成。

請看一下我試用完之後的皮膚(可能有點噁心,怕者請跳過吧)









額頭的豆豆出咗幾日都未熟,做完導入後雖然還有點紅腫,不過加快了凋謝。




鼻翼的粉刺都冒出來了,還有鼻上的暗粒也有白頭露出來了,過2天就可痊癒




(對不起,相片有點嚇人)下巴的千年暗粒和粉刺通通冒頭出來了!




一直都知道下巴積了許多粉刺,但用過黑頭貼、針清等等都沒法清除。但導入了這支暗瘡美白精華素之後,它們都肯冒頭出來見我了。最驚喜的是,我翌日早上(忍不了手)擠一擠下巴的粉刺,不痛不癢的就給我清除乾淨了,以前大大力的擠也沒能清走1、2個毛孔的粉刺,擠到很痛咧。



現在我的大部份暗粒都痊癒了,下巴的粉刺雖然還有些啦~~但就變得易清走了。

看見自己回復平滑細緻的肌膚,心情都靚靚啦~~~



1 則留言:

  1. 呢部機導入效果好唔好呀? 你有咩COMMENT? 我心大心細買HANDYBIO 定係La Mente 好~
    [版主回覆07/13/2010 22:44:00]我覺得幾好用呀~~~不過只限深層清潔, 其他什麼美白、去暗瘡印就一般啦(唔知關唔關支美白精華唔太work的事, 我覺得其他牌子的美白精華比佢好), 如果你好似我咁毛孔唔大但又成日化妝, 想塊面排吓毒乾淨D, handybio都ok ga
    la mente我未接觸過, 所以都俾唔到意見, 或者你上網search吓有冇sis用過的comment

    回覆刪除