2012年10月17日 星期三

Vendor Review婚後商戶評分 - (晚宴) 始創6/F譽宴


攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。
(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)


book譽宴的時候,佢仲係用緊舊名「彩福皇宴」。
真係無諗過會無啦改名ga~~~
好彩,改名的事都算有驚無險,服務仲比之前更有系統,feel到佢o地真係想係婚嫁市場大展拳腳。
亦因為改名,我o地多咗d著數,翅加大咗、元貝釀節瓜變咗燕窩菜式。


book始創6/F譽宴,因為場地靚靚,係呢度飲過一次茶,我同主人已經心儀呢度。


(圖片來自譽宴官網)
場地真係好靚呀~~~白色的佈置,加上四正無柱,樓底又夠高,真係好有氣派



(圖片來自譽宴官網)
台的佈置仲好有公主feel tim呀~~~



(圖片來自譽宴官網)
reception區都好靚啊~~~



譽宴的服務真係好好好,連家長們都好滿意 (尤其麻煩媽咪,佢都讚不絕口)

BD當晚:
我有2位waitress做跟身妹仔。
席前佢地驚死我餓親,猛咁餵席前小食俾我。上上落落佢o地都扶住我,又幫我拎裙尾,連我個花球都照顧埋,真係妹仔咁好服待。

音響、燈光、播片有專人負責,我派遣的兄弟report話佢無野做。

出場時,有部泡泡機跟住我行,wah~~~好夢幻je~~haha~~~呢個我幾surprise

每上一味菜前,都拎俾主家席的長老先檢閱,翅仲要先試味,媽咪大讚!!

主動幫我pack起一份外賣,希望我o地俾咗錢都有野到肚 (所以我第二朝先可以「鮑魚伊麵+大大碗翅」浪口)

埋單時,無掠tips,主人放底一個總數,已經收貨。



唔單止當晚,之前之後的跟進都無馬虎:
幫我預早book定酒店,之後麗豪收多我錢,亦即時幫我同酒店bargain番。

BD前2日和之後o個日,可以將物資存放係譽宴,令我o地係物資搬運的安排上,省下好多麻煩,呢樣我真係好buy。

rundown、開工利是、音樂等,提供好多有用的意見俾我o地


非常多謝潘小姐、Tracy、黃志偉經理的貼心服務!!




有讚有彈,都有少少野想譽宴改善:
改名之後,喜帖變咗一張白色的卡!!!
就算對帖無咩要求的我o地,都覺得張帖好唔掂>~<
外判的印刷公司又超掠水,default 呢張白卡,只能當$2@使用!!! 就算最平的帖我都要補$8@!!
最後我要淘寶帖再DIY,印帖工程無啦啦洗我唔少心血.........

部份員工過咗7pm先返工,但一樣用客lift上落,令reception有d混亂(以為有人唔俾人情就入場),而且唔太好睇啦~~

原本有多間房for媽媽s和姊妹們,但到交場時,間房仲係滿佈雜物,最後媽媽s要迫係新娘房換衫轉妝。



以下係我BD當日的實際情況:

d枱一早set好晒,同網頁demo的一樣,地下都好乾淨啊~



我拎去的banner、table no. card、seating plan,譽宴的職員幫我擺好晒,完全唔洗勞氣和double check


其實個banner闊咗少少,譽宴的職員都有通知我,問我介唔介意會遮咗少少,咁都好快settle down咗
(當然要多謝攝影師、兄弟姊妹發覺呢個問題la~)




譽宴提供的welcome board,放係lift口,唔怕有人去錯場地飲



我之前拎定去的油畫,譽宴都幫我準備好。
差唔多開席時,又有職員幫我pack番好晒d油畫、相簿,兄弟姊妹話,攪到佢o地無野做=p



譽宴亦按我要求,擺好我o地的Q版公仔係lobby


菜式
聽番親戚朋友講,味道好,尤其蟹拑和翅最掂



(5為滿分)
食物:
環境:
服務:
價錢:

總分:



by笨豬小慧simple



相關閱讀:
定好大日子 - 決定在始創彩福皇宴6/F擺酒
提親 - 彩福皇宴 - 旺角始創6樓西式廳
雙方家長見面飯 - 旺角始創彩福皇宴
彩福皇宴改名做「譽宴」



2 則留言:

  1. 我想知道你指個黃經理, 叫咩名呀?
    [版主回覆10/20/2012 14:16:12]黃志偉

    回覆刪除
  2. 我打算擺26-28圍,請問會否太迫?你地果時,擺了多少圍?
    [版主回覆10/02/2013 00:07:28]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆07/18/2013 09:51:05]我最後擺了25圍, 唔算太迫, 唔洗坐到去走廊。我去過朋友同一個場擺了30圍, 真係要坐到去走廊了~~~
    26~28應該都仲ok~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除