2012年8月3日 星期五

Vendor Review婚後商戶評分 - (姊妹化妝) Yanbi Yu (private)

攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)


經forum的B2B介紹,而認識Yanbi。
當時搵緊姊妹團MUA的我,睇完Yanbi係Y blog post的job相,就立即聯絡佢,亦成功confirm佢做大日子的姊妹團MUA。

好開心,自己無揀錯,Yanbi的化妝set頭都好靚呀~~~

當日Yanbi幫我化了2位姊妹+我的妹妹。










好開心,3位靚女都滿意Yanbi的服務^^


Yanbi的速度都算ok,我預了2個半鐘俾佢化3個人,都夠時間化好妝,佢仲有時間影底相做紀錄。
不過Yanbi會post D job相上佢y blog,介意的B2B要講清楚啊~~
幸好我d姊妹們都係d易話為的美女,hahaha

當日辛苦你了,Yanbi,多謝你的幫忙啊~~


(5為滿分)
質素:
服務:
價錢:

總分:



by笨豬小慧simple


相關閱讀:
Vendor Review婚後商戶評分 - (姊妹化妝) Yanbi Yu & Kennis Chu
轉外母奶奶MUA + confirm姊妹團MUA



沒有留言:

張貼留言