2012年8月29日 星期三

DSC再買

小小小豬欄得2個人住,點解會有咁多雜物呢!!?? 仲要無位擺,又要去買櫃,執靚d位>.<



訂造的鞋櫃擺唔落boot,要買鞋櫃了,$799,皮櫃門+胡桃木色



放係近大門的地方剛剛好,櫃頂仲可以擺埋電飯煲,終於唔洗放係地下了,食物要衛生ga




已經有個4筒抽屜櫃,主人仲嫌唔夠抽屜擺佢d T恤,唉=.=",買多個床頭櫃啦

剛剛好fit 晒衣櫃和抽屜櫃中間呢個gap



買多咗個窄身的架,擺係廚房放雜物,但暫時都唔知放咩好...........

頭2個櫃約咗送貨,揀咗星期六的3pm~5pm。
點知送貨前2日,DSC打嚟,星期六得番12~2pm送貨!!!???
乜咁玩我呀>.<,星期六剛剛輪到長週啊,主人仲返全日tim~點趕到返屋企收貨呀
好彩,同事肯同我調,我就改到短週啦。

唉,結果真係多災多難,送到嚟的鞋櫃,個角位凹晒@0@
爛得太離譜,送貨師傅即刻包番走,叫我等DSC打俾我再約時間
頂~~~~

點解我買咩送貨都出事呢??

最後再約平日,主人收貨

送貨,真係好麻煩,怕怕>~<
(其實o個架就算自取都出事,開頭個sales拎錯咗另一款俾我o地,回到家拆晒先發現,大熱天時行九里路去換貨...........唉)


by笨豬小慧simple



2 則留言:

  1. 我都覺係非常麻煩架!!! 而且DSC送貨黎真係要CHECK清楚架, 講真係DSC買野都幾麻煩架!!!
    [版主回覆08/31/2012 12:56:58]唉, 我係DSC買洗衣機, 俾送貨放飛機, 攪到我係屋企白等; 係JUSCO買抽濕機, 又係咁, 最後自己去拎現貨抬回家; DSC買雪櫃, 漏咗保養證, 追十世先補寄俾我; 係實惠買rack, sales俾錯野, 行九里路去換貨...........依家買個櫃又係咁多災多難, 真係激死我!!

    回覆刪除
  2. 凹晒咁誇張!?我啱啱都係DSC買咗梳化同餐枱,驚驚地添。。。
    [版主回覆10/02/2013 00:09:59]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆08/31/2012 12:51:17]木櫃好易撞崩d角位ga, 我諗梳化o個d無咁易爛啦
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除