2012年8月2日 星期四

Vendor Review婚後商戶評分 - (姊妹化妝) Yanbi Yu & Kennis Chu



攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。
(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)


Kennis Chu係一位做緊化妝工作的朋友介紹的,真係無介紹錯啊~~
Yanbi Yu就係forum上認識的B2B,pre-wedding時用過,覺得好,介紹俾我的。
(相關閱讀:
轉奶奶外母MUA + confirm姊妹團MUA)


好開心能夠搵到Kennis Chu和Yambi Yu幫我的姊妹團化妝。
佢o地真係好專業,令我係忙碌的早上少了一件掛心的事。

兩位MUA的化妝set頭都好好啊~~姊妹們都好滿意呢~~~
來到晚上,姊妹們亦唔見脫妝太嚴重(因為我沒有offer晚上補妝給她們)


有圖有真相>>>去片
(為免家人朋友的樣子太公開地post出來,正面照片私有化了,如有興趣看,請私留我add你,謝謝)
Kennis Chu化了2位姊妹+主人的細妹+2位媽媽s



Kennis Chu當日身負重任,佢一個早上要化5個人!!! 好彩佢都夠快手jar~~
媽媽s都係短髮,輕輕捲少少已經好靚囉~~~媽咪化咗妝個樣簡直後生咗10年!!!!



Yanbi Yu幫我化了2位姊妹+我的細妹




我覺得Yanbi set的頭好靚呀~~~~

大日子當日,除咗新娘的MUA重要,姊妹團和媽媽s的MUA一樣重要ga~~
我真係聽過唔少新娘為咗媽媽s和姊妹團的化妝而勞氣的事。

真心覺得,想有個開開心心的早上,俾多少少錢,幫你的姊妹團和媽媽s搵埋MUA,真係唔慳得,最後你會覺得物超所值tim。
大家都靚靚咁出席你的大日子,影d相都好睇d啦~~right??

(5為滿分)
質數:
服務:
價錢:

總分:

by笨豬小慧simple

沒有留言:

張貼留言