2012年8月3日 星期五

Vendor Review婚後商戶評分 - (姊妹+媽媽化妝) Kennis Chu (private)


攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。
(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)


經做MUA的朋友介紹而認識Kennis。
當時因為原本的姊妹團MUA臨時有事要推job,徬徨之下,好彩有Kennis咋。

而且細問之下,佢有好多媽媽化妝的經驗,所以我又搵埋佢化媽媽s lu。
(初期我都煩惱緊搵咩人化媽媽s好)

好開心,自己無揀錯,Kennis的化妝set頭都好靚呀~~~
尤其媽媽s,佢o地都好滿意^^

當日Kennis幫我化的人都好多。
2位姊姊+主人的細妹+2位媽媽s,共5人!!
媽媽s晚上加咗補妝。








勁鐘意姑仔的set頭啊~~~




媽媽s日妝
兩位媽媽都化得精神爽利,good!!


媽媽s的晚妝
加番深d顏色,match番身上閃到爆的晚裝~~
Kennis幫我媽咪化咗smoky eyes~~嘩~~~好潮呀~~媽咪個樣仲後生咗10年!!! 勁多人讚佢靚女呀~
美中不足,奶奶個頭無噴閃粉





好開心,5位靚女都滿意Kennis的服務^^

Kennis的速度都算ok,用咗唔洗3個鐘化好了2位姊妹+我的媽咪,之後佢再飛的去男家化埋姑仔和奶奶。
一朝早化5個人,真係好辛苦ga~~~
之後仲要去多轉酒樓補妝,當日真係辛苦晒你了


(5為滿分)
質素:
服務:
價錢:

總分:


by笨豬小慧simple


相關閱讀:
Vendor Review婚後商戶評分 - (姊妹化妝) Yanbi Yu & Kennis Chu
轉外母奶奶MUA + confirm姊妹團MUA


沒有留言:

張貼留言