2011年4月26日 星期二

成都麗江婚照之旅 - Day 3

(主人終於打多2日的行程,所以小豬慧都係做吓remark啦。見粉紅字)


 


2011年4月8日(五)


尋晚太夜到麗江,都無咩時間欣賞吓間客棧tim。


半步多客棧都算四正乾淨,廁所比成都凱賓酒店更好,只係熱水出得好慢,要放水15~20min先會有(我地第一晚唔知,以為太夜無熱水供應,其實24hr都有,但要用之前開定水)。不過個花園比想像中細,又無咩side service(只有每天的一壺熱水),老闆又成日唔見咗影,得一位服務員,有咩事想問都唔知搵邊個。唯一好處係近大路,車可以到門口,唔洗拖喼行石仔路,但就會同古城旺區隔好遠,行出去起碼要20min。建議住2樓,木地板行路原來會好大聲。(有件事有d唔開心,同小秘書張蓓book房時,就話加RMB50租客棧白牌車到機場接我地機,但走個時,老闆收咗我地RMB80,問佢點解貴咗,佢話因為架車唔同款,的確載我地架車係新d的私家車,雖然唔係好明佢d車要分grade,但佢咁樣令我覺得有D唔老實。而我地都唔想為RMB30同佢嘈,影響自己旅行的心情,但我會話番俾品果知呢件事,叫佢地留意一下)


半步多客棧 - RMB148/晚,住5晚包接機。或加RMB50接/送機(品果資料)


 


今日行程主要都係响古城遊玩,由於今次個trip冇咩planning,所以都係抱住「去到邊玩到邊」o既心態進行。(所以主人初時好多野擔心ga,因為佢係一個慣咗咩都要有planning的人)


首先當然係搵個地方食早餐啦。我地去左一間叫做「左岸咖啡」o既coffe shop食野,位處河邊的餐廳一定唔方平o家啦,但個view係超正的,對第一天到麗江古城o既我地黎講,都好奇要試下先。



小慧食左個中式早餐,有白粥﹑蛋和麗江粑粑(揀左甜味,好味!!,亦無想像中咁油)。我就要左一個辣牛肉米線,不錯,但叫左只係小小spicy都成碗紅色,味道good good(都辣辣地ga,但又未辣到食唔到嘅)。另外我地叫左2杯coffe試試,食物唔算貴,但杯啡就要RMB25/杯,仲貴過個早餐set,不過真係全部即叫即磨,味道超good呀!!! 我就覺得可以一試,同埋那邊o既食肆係唔會趕人,你like坐幾耐都得,唔食只影相都唔會話你


早餐 - 共RMB85


 


之後四週圍行下,用咗全日差唔多行晒成個古城最旺果dee部份(七一街﹑東大街﹑酒吧一條街﹑四方街﹑關門口﹑木府等等)。


食飽早餐,我地就上斜路去觀景台萬古樓。行行吓我開始有dee高原反應,心跳﹑氣咳得比平時快;反而小慧比我更好氣好力.....嗯,有問題(因為小慧唔做運動囉,hahaha),但只要停一停,深呼吸一下就可以好快回番氣。



上萬古樓要行好多好多樓梯先到,主人行到喘晒氣,小豬慧反而健步如飛呀~~~

上去有咩睇?? 就係成個古城全景囉,全部都係瓦頂,好有詩意呀。


萬古樓 - 門票RMB15/位+古城維護費RMB80/位(可以用7天,記得keep住張單,去其他景點會叫你出示)


 


睇完屋頂就落番大街,因為太熱,我地打算回客棧換衫,路過d圍巾店就順手買埋,我地買左dee有東巴文o既披肩。d圍巾好靚呀~自用手信一樣掂,我地一人買咗一條俾自己,仲立即用!!買完先知,萬古樓上面的店都比下面大街的店平(係木府時,突然有一個女士話我地件披肩靚,問幾多錢,我地話RMB15條,佢就話自己係東大街買要RMB35呀~~~~我地先知自己真係買平左,仲要合共買左成8條,抵呀~~~~~)。


換完衫之後,我地就係大街(四方街、東大街、酒吧一條街等)盪吓,古城風貌真係別的韻味,成個人都好relax。



新文街的小橋流水,沿河畔都係食肆,可以邊嘆茶邊睇靚景。



呢個就係古城的地標「大水車」,搭的士上落客/團友集合/等人的指定好地方。呢度行出去就係新城了。



大水車隔離有一堆許願牌,我地學吓人影底抄先



東大街的盡頭,再向前行遠一點,就是黑龍潭公園。係路上已經望到玉龍雪山喇,真係好壯觀呀~~~



七一街有好多大大小小的商店,不過買野就唔建議呢度,貴d,去新華街or木府後街or萬古樓d斜路都平d。



酒吧街的小巷



呢間就係古城入面最出名的bar 「一米陽光」,有好多分店ga~



呢班靚女就係麗江古城的原居民 「納西族」。佢地傳統係女人當家ga~(走婚習俗)



呢d就係東巴文,實在估唔到有d字會係呢個意思咁呢。


 


我地又去左買明信片,並且在郵局寄番比自己 ^^(周圍都有郵局的,我地o係東大街通往四方街果間攪的。)又飲左酸奶,不得不提,番大陸飲酸奶係小慧o既指定動作(好味),因為香港根本冇得賣。


中午時去左「阿拉丁」報當地遊,因為我地9號影完相,仲會留到12號晚機先走人,有2日半(10-12號)自己去玩(lee個好似先係我地o既真正明的咁hahaha)。我地就在計劃究竟要上玉龍雪山(1天)+ 束河&拉市海泛舟&茶馬古道騎馬(1天)?定係去香格里拉(2天)好呢?結果決定要去被稱為「世外桃園」o既香格里拉雪山。(睇人地d油雞,d相影得好靚ga~~so好想去!)初時都有去其他本地遊公司格價,一問之下,有對比就知出事,不是價錢的問題,而是我地去其他地方問時,有一間話比我地知香格里拉上雪山天天可以出發,但去左阿拉丁先知原來香格里拉上雪山o既索道要維修不能上山......只可參加普達措國家公園的路線,好在小慧有上網睇下,知道阿拉丁雖然全古城最貴,但就口碑最好,過到黎錢唔怕俾,最怕被騙浪費左時間又去唔到想去o既地方(有咩貴得過我地果2張機票 >.<"""""",最後當然係揀左最正確o既選擇啦^^)。仲同sales孫小弟傾咗好耐計,佢講咗好多麗江旅遊需知俾我地,令我地之後食住行都唔會俾人呃。


因為香格里拉的海跋比麗江古城仲要高(平均有海跋3500~3800米,最高海跋4100米),怕帶嚟的紅景天唔夠食,我地去咗古城外的藥房買。



口服裝,1盒10支,每天食2支,只是RMB38!!! 香港買得好死貴呀~~


行下行下已經過晒鐘lunch,本來想去古城外的花馬街食,但真係太曬又行到好累,就去咗東大街附近的食店食。諗住食下當地名菜「腊排骨」,點知一食就知中招啦......



味道很一般,仲要唔平,真係好搵笨鐘意食臘鴨同想試勻所有麗江特式食品的朋友可以試吓。


腊排骨 - RMB68


 


行到旁晚,我地就回客棧準備同攝影師和化妝師溝通溝通。好開心今次的攝影師係李剛!! 呢個係我唯一向小秘書張蓓request的item;而化妝師係嬌嬌。大家討論一下想影的景點,我地亦將係成都揀的衣服show俾佢地睇,佢地見到我地自己帶o既唐裝同旗袍,都嘩左一聲。之後同我地了解左我地想去邊dee景點同租左dee咩衫,就即刻幫我地matching左攝影流程及邊個地方配邊套衫啦 ^^,好專業,勁野。李剛和嬌嬌都俾咗好多意見我地,例如之前想好會影玉水寨,李剛話因為政府怕d遊人行出去影好危險,於是拆走咗條木橋(就係因為呢條橋太殘,所以危險),無咗條橋,玉水寨亦無咩好影,佢建議改去玉柱撆天,我地當然聽佢話啦。


真係好期待明天的拍攝!!!


 


晚上又係搵食時候,由於第二日要6:00起身準備,所以都係搵番城內o既食肆算啦。


食左「過橋米線」﹑「炒青菜」及「野菌燉雞窩」


野菌o係果面特產之一,味道ok,但冇咩驚喜。(我覺得好鮮呢~)都係過橋米線最好食(呢個真係麗江最好味的野食,仲要好平!!),我地仲叫左支地道o既「大理啤」飲下,好滿足呢!!(我覺得有d淡口,而且大陸唔興雪凍d啤酒飲ga,佢地冬天仲會整熱d啤酒飲,OMG!! 好彩我地叫了冰啤酒)


晚餐 - 約共RMB130


 


之後見時間尚早,就一邊慢慢步行回半步多客棧,又一邊影下夜景。


從城內o既石橋向七一街方向望上山上客棧,會有萬家燈火o既美麗景色,喜歡攝影o既你,一定由朝早影到半夜都得呀


 


返到客棧就pack野、做mask、洗頭、訓覺。


 


by醒目主人simpson & 笨豬小慧simple


 


7 則留言:

  1. 真係好詳盡呀,睇咗你個遊記,我都想去一去呢度,同別的中國地方唔同,呢度仲古色古香好多呀
    [版主回覆04/28/2011 10:23:00]仲好乾淨!!! 真係同其他大陸地方好唔同。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 真係好靚啊!睇完你啲"油雞"相,真係好想去,但就要keep住唔好做咁多運動先得!
    [版主回覆04/28/2011 10:23:00]去啦~~~成家人去都幾好呀。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 你地好勤力呀!仲要咁詳細... 要讚呀真係!!
    [版主回覆04/28/2011 10:24:00]唔勤力喇, 仲有好多日未打呀~~~好懶。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. haha,要有詳盡o既遊雞,一定要大家分工,一個勁打字,一個做較對及落圖。
    我仲差3日遊雞未交貨呀..........我會盡快交稿比小慧o家啦 >.<"
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  5. 真係寫得好detail啊~~~勁有用!!! 我今晚都要同F先生分享你地寫既野~~ HEHEEE
     
    [版主回覆04/29/2011 09:38:00]希望幫到你地啦,記得阿拉丁o既小煒哥請過一句話:「住在古城﹑食在新城」。^^ 花馬街仲有好多其他野食o家,另外有間叫「太安洋芋雞」o既,我地11/4晚有去食o家,我地覺得唔錯o既,不過要留意佢地dee鍋真係好大份,其實2個人好難食得晒......包括之前o既三文魚.......太多啦 >.<"
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  6. 咁詳細又詳盡呀,呢度好古色古香!!
    [版主回覆05/01/2011 18:31:00]打油雞, 算係留住回憶俾自己。
     
    麗江真係好靚, 好似拍古裝戲的佈景咁, HAHA
     
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  7. good!
    你係麗江join去香格里拉幾錢ar?
    我原本想自己租車去, 我唔知可以參加本地團
    [版主回覆05/03/2011 13:19:00]參加本地團就舒服d, 唔洗自己再plan行程搵酒店, 包車包食住包門票。我join了阿拉丁, RMB780/人, 待陣打埋個油雞先。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除