2011年4月21日 星期四

成都麗江婚照之旅 - Day 2

(繼續交俾主人報告,小豬慧就做remark啦,見粉紅字)




2011年4月7日(四)


第二日起身已經9am有多,本來初時有dee想去卧龍熊貓基地睇熊貓,但去o既話要7:00am起身(因為一遲就會爆塞車,之前問咗車我地去品果的師傅,的士費大約RMB50,車程約40min),最後都係選擇舒舒服服慢慢黎啦。




早餐就試試果面一間大型快餐店「德克士」(周圍都有佢的分店,應該仲多過KFC同M記)。食左魔術雞塊同孜然雞棒,孜然味的超好味呀~~~(最鐘意個包辣粉)


德克士 - RMB27




之後去左百貨公司的大型supermarket(全部都會o係大商場o既地庫位置)買左dee手信,包括油浸辣筍﹑菌類及張飛牛肉(試左一舊﹑味道呢.......未派手信,唔講住啦 ^^)。


行到11:30am左右就返去退房及將行李寄存o係品果度,因為5pm先番去乘車去機場。(唔記得講品果在成都係有接機及送機,同時dee衫要自己帶過成都,如果超重可以問品果拎番錢,不過最多只可RMB100。不過我地超左都冇收錢 ^^)


之後就去唔同的百貨公司蕩一下。


送俾A的hellokitty

主人開始俾「購物蟲」咬,身痕想買野中


lunch就去咗伊勢丹 (ISATAN) 百貨的8樓「豬豬福」食一人一鍋日式打邊爐。




lee個真係推介呀~~~~~好食又好玩,2個人只需RMB100左右,擺到成張桌都係,仲要有自助醬料小食吧o家。最得意係我地想比小費時,佢地話:「我們不能收小費的,謝謝!!!」。「豬豬福」之外,仲有一間叫「牛牛福」,同一集團的,牛牛福果面食o既係韓國菜,主打燒肉,去品果的路上一定見到。


豬豬福 - RMB100


 


食完豬豬福已經飽到死,主人竟然仲有肚食雪糕!!


去咗BreadTalk(响成都又係開到周圍都係,勁過香港) 呢度d軟雪糕的筒係即造的!! 所以又香又脆呀~~~好好味


雪糕 - RMB5




美食之旅仲未完,之後就去左 「TOP CITY第一城」商場(即凱賓酒店那座大廈)6樓的「韓式coffee shop」,名就唔係好記得(叫Minto Cafe)




入面相當大,仲好靚tim呀,有自己o既花園陽台。

收費同香港好似差唔多,我地叫左花茶一set,有一壺花茶﹑4塊cookie及兩隻杯。起初唔明點解要寫明兩隻杯,以為只想說明只可兩個人享用的意思。後來明白了,原來佢地係可以re-fill熱水不停飲用的,如果比多幾個杯你,你12個人享用都得 ^^。因為香港的一壺就得一壺水,不能重沖加水的ma.......不同地方有不同的做法呢~~~~~

好悠閒的下午話咁快就完了。要離開成都了。


花茶set - RMB58




到差唔多5pm就番去品果乘車去機場了。(在車上遇到一同到麗江的香港人-- marco及其未婚妻。我地係同一班機黎同一班機去麗江及同一班機番深圳o家,佢地話佢地係o我地揀完之後先上去揀衫,佢地都揀左約三小時。嘩,果間婚紗店o既人真係唔駛休息o家)(之後在麗江遇到又一對o既婚照友阿基,佢地中午十一點至兩點幾左右都係揀緊衫,剛剛就係我地之前個pair,咁即係果間婚紗店開足一整日。)




好好彩,又係準時起飛




very small=.="




個飯雖然唔叫好味,都未到吞唔落嘅,撈埋炸菜食就好好多了。(返親大陸我都會食炸菜,比香港的好味好多,爽口又唔太咸)




到達麗江機場之後,半步多客棧的師傅已經係閘口等緊我地(我地訂房的時候加錢就有機場接送服務,不過收費跟品果講的有出入,遲d我會講番),由於機場一帶的公路做緊大維修,所以原本30min的車程變成1小時了。(沿路見到好多星星呀~~~而且條路係無街燈的,能見度只有車前2米,所以師傅揸慢車都係想安全d)


終於到達麗江古城喇!!!


雖然有食飛機餐,但唔知點解落機之後又好肚餓(嚟咗成都麗江之後,我同主人都變得好大食,好快就肚餓.....)客棧外面好鬼黑又好鬼靜,但都照試下行出去,睇下有冇野食賣,行咗差唔多10min,就見到一間士多,買左2個杯面及一張地圖,心諗如果真係收晒工都有杯面食下(懶醒.......,最後杯面都係留左o係另一間客棧,無食到。地圖ma,lee個一定要同大家講,千萬唔好自己買地圖,因為地標錯﹑size細﹑去阿拉丁旅遊或某些客棧係免費拎o既,仲要又靚dee又大張dee又詳盡dee。)


再行多5min,走到七一街,其門如市,好熱鬧呀~~



成條街o既小食檔仲做緊生意,不過由於太夜啦,食左dee小食就番客棧休息。


(只係食咗耗牛什、蒸粿、串燒jar,其他係我貪得意影的,串燒好好味,尤其羊肉串,蒸粿就同客家茶粿差唔多,但就再淡口一點)


街頭小吃 - 約共RMB50




連睇星星的力都無晒,快快上床sleep。又過一天了。




by醒目主人simpson & 笨豬小慧simple


12 則留言:

  1. 似係食食食團多過似影婚紗相團呀~~~wakakakakak~~~等你繼續blog婚紗相造型呀~~
    [版主回覆04/23/2011 09:51:00]haha,黎緊都應該仲有好多篇幅關於個trip﹑美食同景色,至於婚紗相就會局部放出黎多dee。因為實在太多啦,應該點都放唔晒,會重點放出黎的 ^^
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  2. 真係好正~~~ 咁最後你地有無去到睇熊貓?
    [版主回覆04/23/2011 09:46:00]^^ 冇呀..........我深知如果要去睇熊貓我要好早起身加負責鏟小朱慧起身,所以最後都係放棄左,而選擇去悠悠閒閒咁去食下野及嘆下下午茶。
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  3. 最後果張相中間果位哥哥真係型爆.....但我覺得佢仲爭咗杯dry martini 同埋你呢個正如 mc win 咁講.....一啲都唔係 pre-wedding 團喎 回水呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 見到你地去食食食玩玩玩真係好羨慕呢.....
    [版主回覆04/23/2011 09:39:00]^^ 小朱慧就係見個師傅咁攪野就影佢大頭啦wor。
    hehe,我地都話係似玩樂團多過似影pre-wedding o家啦,因為原先計劃係去勁食勁玩的 ^^
    頭2日都唔算去食得多野,之後陸續有黎呀,呵呵呵
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  4. good呀!果然係美食之旅!睇到人地流哂口水,可惜我要等到下年三月先去影。。。
    [版主回覆04/23/2011 09:30:00]咁到時就到我地睇番你地o既遊記啦 ^^
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  5. HAHAH...真係為食兵團咁...難為我為左影PRE-WEDDING..之前仲不斷戒口哩!
    [版主回覆04/23/2011 11:57:00]>.<"  的確我地係冇諗過要為影相而注意飲食 !!!!!好在都冇咩特別影響姐 ~~~~
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  6. "豬豬福" RMB100 好抵食喎!
    等我MARK低先..睇下有無機會食到呀!
    [版主回覆04/23/2011 21:48:00]lee個簡直係切食推介呀,其實100蚊係因為我地叫左兩個set,一個係朱仔set,一個係牛仔set,再加幾蚊任食配菜前後加埋先100蚊 ^^
    下次如果我地再去的話,一定會試埋牛牛福,不過粗略睇過牛牛福會貴少少。
    p.s. 去食豬豬凍一定要有好足夠o既時間~~~~~~我地食左都幾耐下 ^^
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  7. 我一見到0個D HELLO KITTY野已經雙眼發光, 個喼超靚, 好彩我無緣見到, 如果唔係淨係諗買唔買都有排煩... P.S.多謝小慧&主人咁有心, 特別影來俾我睇....
    [版主回覆04/25/2011 00:21:00]我都估你會睇D中喼(我自己都覺得好靚呀), 全部都有大size ga~~~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  8. 你地依個旅程好似為食團同shopping團ar,搵你地拍旅遊特輯一流ar!見到你的食得招積,玩得開心,我都好想去旅行ar!
    [版主回覆04/26/2011 23:27:00]我地呢個trip美其名係婚照之旅, 實情係食玩hea之旅, hahaha 搵我拍咩特輯好呢?? 下次係honeymoon特輯了。 你都去吓旅行啦~~~relax吓攪結婚的緊張情緒嘛。 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  9. wow ... 正吖,見到你地購物蟲   個花茶tea好悠閒啊
    [版主回覆04/26/2011 23:28:00]購物蟲咬主人jar, 無咬我。 個set花茶飲咗一次jar, 無時間加水繼續hea了。 by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  10. 你地o係成都食個間豬豬福ok喎~~F先生唔食spicy野...所以一定要book mark你既推介先得~~~同埋我要去個間minto cafe!!!!真係好靚啊~~~~ >v<
    [版主回覆04/29/2011 09:44:00]你地都唔食spicy嗎?? 其實我地都唔係太食得o家,去到又想試又怕食唔到,唯有不停叫人比最少程度o既辣~~~~~~
    果間cafe 個門口唔靚o家,佢話自己叫「韓式coffee shop」咁得意我地先入去。點知原來入面咁靚靚o既~~~~
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  11. 小慧o係成都仲未被「購物虫」咬姐,到左麗江咪~~~~~~呵呵呵
    by醒目主人simpson
    [版主回覆04/29/2011 11:30:00]返到香港仲咬得厲害, 立即要去血拼止痕~~~買完野爽晒
    你個d係成都麗江止晒痕啦 ~~因為你買咩都多過我。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  12. 原來成都係咁靚, 仲有isatan 我真係大鄉里  
    [版主回覆05/05/2011 13:17:00]春熙路個度有好多日資百貨公司ga, 仲有2%, i.t. tim~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除