2011年4月13日 星期三

拉菲特接收奇妙姻典苦主

麗江婚照之旅回來後,第一件事要做的就是打探一下「奇妙事件」的最新進展。


朋友通知我新開的拉斐特婚禮統籌公司願意接收奇妙姻典苦主們的單,毋須加收其他費用,各大新聞亦有報導。




4月13日太陽報


【本報訊】婚禮營辦公司奇妙姻典證婚中心上月底突然結業,三百對已繳付費用的準新人婚事大受影響。拉斐特婚禮統籌昨宣布在不另收費下,為該批準新人提供原有的證婚禮堂、證婚律師、司儀、自助餐飲及政府註冊費等服務,暫有六十對準新人已登記過檔拉斐特。



即日起至下月底登記


拉斐特主席鄧耀昇稱,公司的場地正擴充及裝修,預計六月可有三個禮堂,望年底可增至六個。他呼籲其他受影響新人,即日起至下月底期間向該公司登記,市民可致電2506 0606查詢。鄧表示,拉斐特亦已「接收」了兩名奇妙姻典員工,將來再擴充場地,不排除會再接收其餘數名員工。




今年九月十四日結婚的準新人黎先生與黃小姐早前向奇妙姻典繳付了二萬三千元費用,服務包括小教堂場地、化妝、租衫及拍攝服務等,但公司突然結業令他們不知所措,他們昨到拉斐特登記,慶幸可繼續使用教堂場地而不需另繳費用。黎先生說︰「女朋友好想行教堂,依家開心晒。」但攝影服務可能要再另花一萬多元購買。


拉斐得的官網都有貼出新聞稿:http://www.l-wedding.hk/popup2.htm




各奇妙姻典苦主注意,請帶同你的奇妙姻典單據正本,到拉斐得登記啦!!
登記日期:即日起至4月30日
登記地點:油麻地彌敦道525號MK1地下
開放時間:11:30am~8:30pm
查詢電話:2506 0606




我今晚都去了登記,拉斐特的職員承諾不加收任何費用,免費按奇妙姻典單據上例明的事項提供服務。待他們5月1日開張後,就會電聯我們上去睇場,到時亦會confirm真正的行禮時間。


估唔到真係有白武士出手打救我們!!!!


希望真係可以順順利利,證婚之事可以告一段落啦。




拉斐特facebook專頁:http://www.facebook.com/Lweddinghk




BY笨豬小慧SIMPLE




5 則留言:

  1. 咁就真係v.good喇~~~
    [版主回覆04/15/2011 13:53:00]算係有d進展咁啦~~但其實未firm實ga, 佢地要收集晒所有單之後再夾下時間先喎, 希望唔好又係空喜歡啦
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 搞掂返咪好囉, 煩少樣丫嘛... 而家最緊要係一到開張就要快o的去 firm 人家, 始終你地的日子係極旺日.  都係 confirm 晒會穩陣o的.  至於新公司會唔會乘機 sell 其他 service 畀你地, 我都估佢唔到, 但係就算真係的話, 畀返少少我都覺得 ok o既.  雖然人家係想新店宣傳, 但係幾百對新人咁蝕出去的話我驚佢都有機會步人後塵的話就真係大吉利是.  (touchwood!!)
     
    都係如 email 那句, 雖然無o左單小生意 (well, 蝕蝕地都係生意丫 ) 但係真係好高興認識你地, 亦好高興你又找到 mc win 咁好o既 blog 友, 你地一班 b2b 咁 friend真係有福, 想當年我自己結婚時呢個世界都未興寫 blog (外國開始有人寫囉), 無咁易搵到志同道合o既人一起幫手, 團購, 分享至於分憂.  所以你地更加要畀心機找到自己o既幸福呀~~!  (好似好老套咁添...)
    [版主回覆04/15/2011 13:57:00]係我地要多謝你就真, 你肯收平少少, 接我地單生意, 我地已經好開心的了。
    不過最後都同唔到你合作 希望你唔好介意啦。因為我真係好想係另一個地方度註冊, 如果拉斐得真係肯接收我, 要我俾番律師費我都ok呀~~(當然唔收我錢就super好啦)
    做唔成生意, 做個朋友啦~~~hehe
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 真係好彩依間公司肯幫手ja,咁就唔洗咁傍惶喇!希望你一切都順利a,但佢開張之後confirm 埋就放心晒喇!
    [版主回覆04/18/2011 13:52:00]我都希望成事啦~~~承你貴言!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 幸好有好心人, 真係人間有情呀
    [版主回覆04/19/2011 03:10:00]人間有情 好感動
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  5. OH!!! 一直沒留意,原來zip哥同natnat都開左wedding blog呀 ^^
    zip哥係我o既大學同學呀 ^^有咩事隨時打比我地or 留言查詢吧,我地會「知無不言,言無不盡」的,一齊都要攪結婚這個大project,要好好互助呀 hehe。
    by醒目主人simpson

    回覆刪除