2010年11月26日 星期五

Bridesmaid Invitation Card

今晚約咗班姊妹團飯聚,所以一早起身,DIY咗張卡送俾大家。



 


*************************我是分隔線****************************


 



材料:


- 雲石紋卡紙
- 預先print好內容的白紙
- 銀色星星貼紙
- punch
- 喱士花邊
- 灰色絲帶
- 白膠漿


雲石紋卡紙、銀色星星貼紙、白膠漿係旺角中南圖書文具店買,呢間交具店真係咩都有,玩具、文儀用品、紙品,連專業畫具都有,真係你諗得出的都有得賣,當年讀design都係呢度擺底唔少銀両買畫具。


 


步驟:



1. 度好想要的size,cut紙,組合是大、中、小。中size的紙用punch cut好四角,將白紙(小)套入。



2. 大size的紙預留空位,揸白膠漿,左右黐好灰色絲帶。再將(1)黐係上面。



3. 喱士cut走中間的花花部分唔要,只要邊位,揸白膠漿,上下咁黐係(2)上面,要遮住接口位。



4. 隨意貼上銀色星星,攪掂!!!


 


呢張卡是我的小小心意,要多謝各位好姊妹肯出心出力幫手小妹的大日子,雖然手工有d粗糙,也請笑納


 


by笨豬小慧simple


1 則留言:

  1. 個PUNCH  O係邊度買O架?咁用幾好喎~~如果我係姊妹,收到呢啲咭都好開心O架喇~~
    [版主回覆12/01/2010 14:58:00]個punch係妹妹留俾我的, 所以我都唔知邊度買。
    班姊妹收到後,個個都以為將卡打得開 似乎手工都未夠好, haha。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除