2010年11月25日 星期四

姊妹裙@金都

其實呢篇唔係D咩新野,反而係我第一次做姊妹時所著的裙,由於強差人意,絕對可以做日後揀姊妹裙公司的反面教材。


事發已經係年幾前的事,係金都邊間買已經唔記得了。呢件衫係度身造,新娘自已design,布料、車裁由姊妹裙公司提供。


首先,度身已經好求其,把尺唔啱位,又無拉平拉緊把尺嚟度,話晒姊妹裙都算貼身,咁度法,出嚟的尺寸,一定唔準。


試身的時候,發現有鬆,店長都話會改。收好之後就拎回家,我有試著。






都算一切正常,係背脊近pat pat位起角,因為塊裡布同面的雪紡布車埋時無鋪平所致,明顯係車工問題;加上鞋鞋地的雪紡,望落無咩高貴feel。不過唔洗我錢,算喇


另一個手工問題,就係裙腳,色丁部分的裙腳,竟然係用朴黐埋的!!!!好似小學生勞作堂咁,真係好兒戲!! 又係因為咁,個裙腳好硬,攪到條裙個shape好怪,D波浪好假,無晒飄逸感。


新衫買番嚟,我都有個習慣洗一洗先著,衛生好緊要嘛。點知,真係洗咗就出事,影上面張相時都算fit,洗完之後,唔知係唔係背脊D橡筋鬆咗,件衫好鬆,又因為係綁頸款,背脊塊布一跌,就係咁走光。


我初時以為因為我瘦,所以先晾唔起件衫,點知當日個個姊妹條裙都跌(大家的身型係高矮肥瘦都有),個個結果都要黐膠紙!!! 可想而知,度身、用料係幾咁流。


件衫本來諗住做姊妹著完,到我妹妹結婚個日,我又可以著多次,慳番唔洗買衫。唉,著咗一次就勾爛咗喇


而且,原來呢件裙,盛惠$3XX!!!




度身、手工、布料,通通唔合格!! 已經唔係價錢問題咁簡單,係唔專業!!! 如果俾人知我做fashion designer畀D咁嘅質素的姊妹裙班姊妹著,真係拆自己招牌呀!!




所以,未攪結婚前,我已經同自己講,打死都唔幫襯金都的姊妹裙公司,親身試過,無謂搏。




以上純粹個人經歷和意見,如果大家曾經遇過好好的金都姊妹裙公司,歡迎回覆share吓,我都唔想人地因為我呢篇文攪到無得撈呀。




BY笨豬小慧SIMPLE


2 則留言:

  1. 我早兩年都係金都買過 .. 我覺得質地同車工都ok幾好 .. 旦係貴到嘔 .. 我都唔知自己點解會買條八舊水既裙 .. 事後都有d後悔 .. 去飲姐 .. 唔洗咁貴既~~
    [版主回覆10/02/2013 01:51:21]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆11/26/2010 13:02:00]嘩~~~八舊水, 真係好貴呀, 可以買件減價名牌喇。睇嚟請你飲個位應該同你好close。
    我妹結婚時, 我都買咗條$7XX的裙, 但真絲料, 都值嘅。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 係呀, 金都勁多黑店呀!!!! 小心小心~~~~~
    有時間睇我blog 啦...有相為証冇講大話架!!!!!!!!!!!!
    btw, 恭喜blog 主先  祝妳事事順利, 甜甜蜜蜜既婚姻等緊你呀!!!!
    [版主回覆11/26/2010 16:43:00]新娘子結婚已經要煩好多野, 如果搵咗間激氣的姊妹裙店, 真係好忟ga!!!
    我以為我呢間都黑黑地啦, 點知你個間, 黑中之黑!!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除