2010年11月29日 星期一

第2次影fashion snap

籌備咗2個幾星期,Psyche Shop第二炮的新衫終於影好相喇,YEAH!!!

今次都係山寨式拍攝,地點.................估中都唔好話我知,哈哈,真係非常home-make。

講多無謂,去片!!!



型look,Psyche Shop的必殺技。Chloe一試已經好鐘意呢件冷衫,因為真係著瘦佢!! 所以佢留咗件了



貴婦軍look又點睇?



話晒係冬裝,又點少得皮褸。我好鐘意呢件衫呀,夠修身皮料又靚,呢期勁hit的羔羊毛領和袖口佢都有,連阿媽都讚好。呢件衫,真係「眾裡尋他」,搵咗好多間廠,終於入到貨。



軍look又點少得孖襟褸,行街時見到好多潮舖有賣,但賣成$600幾,小店竟然搵到平靚正的貨,當然優惠價益大家。
(好少出現的可愛?look,希望無整盲大家)



睇咗幾期VIVI,都有刊登呢種有袋貼身褲,著得人又瘦又型,求其加件Tee同boot已經好得,勁易襯,真係好鐘意。



上次大家都讚d相,其實....................要扮型真係好辛苦.................因為我無「殺死人的眼神」,又無0靚模的「婀娜多姿的濕柴」,又唔識擺pose...........

俾d傻婆相大家睇吓吧。



扮型,首先要忍笑,但,真係好難忍。



Chloe話我做咩成日嘟咀樣,因為,我扮鴨仔勁過扮日模囉。





希望大家繼續支持小店,衫衫的價錢和細節,歡迎去我們的TZ小圈子查閱:

http://www.theztyle.com/blog/space.php?do=mtag&tagid=273



記得ADD埋我地的facebook!!

Psyche Shop



Create Your Badge








1 則留言: