2010年11月27日 星期六

姊妹團第一次飯聚

因為我的女性朋友比較少,所以都好快可以肯定姊妹團的人選,早於攪結婚野初期,我已經confirm好晒。


係大日子倒數1年期間,嚟番次姊妹團飯聚,大家互相認識之餘,又傾吓我一d婚禮上的idea,希望大家俾俾意見。


真係好開心,大家都能夠抽空出席!!! 全員啊~~~~~





Kristie,多謝你係寫assignment的百忙中能抽空來到,感動ing


Winnie,多謝你病病地,都寧願遲少少回家,都坐一坐先走,感動ing


Gaily,多謝你唔去上韓文堂,食到最後先走,感動ing。(不過下次唔好走堂喇)


暐昀,多謝你,去完大陸做野再趕落嚟,感動ing


Cherry,多謝你,你應該放工吽咗好耐了吧,感動ing


Tammy,多謝你,伴娘呢個位非你莫屬,好大責任,感動ing



整個飯局好成功!!! 大家來自唔同的friend group,由唔識到傾計傾得好開心,大家相處融洽,實在太好了!!


個晚都傾咗好多婚禮的idea,亦多謝大家俾咗好好的意見小妹點攪姊妹裙,等我回家再好好plan吓。希望我可以design一條大家著得靚靚的裙啦,我想大家都開開心心,美美麗麗地出席我的大日子啊~~


至於大家一致要求的化妝tutorial,小妹會盡快plan的了,可望過年後開班吧。



見到大家對自己的婚禮如此熱心,真係好窩心



by笨豬小慧simple


1 則留言:

  1. 真係十分多咁多位好朋友及好阿嫂,我地下年o既大日子就靠你地啦。
    辛苦晒咁多啦!!!!!! 希望果日唔好玩死我地啦,之前多多得罪(應該全部都得罪過~~~~>.<"),大家千祁唔好放o係心入面呀 ^^
    我都會男子組商討下點樣照顧及協助各位靚靚姊妹o家啦 ~^.^~
    by醒目主人simpson

    回覆刪除