2013年8月11日 星期日

[LC食譜] 紅酒炆牛尾

Le Creuset 24cm round 的開煲菜~~~~

牛尾炆得好冧好好味呀~~~~~~~~不過我唔係用靚紅酒,炆完之後只剩下少少果酸味但無晒酒味lu



紅酒炆牛尾

材料:(2~4人份量)
急凍牛尾 -- 2磅
洋蔥(大) -- 1個
蕃茄 -- 6個
甘筍 -- 2條
紅酒 -- 1.5杯
什錦香草乾 -- 1~2湯匙
鹽、黑椒碎 -- 適量

鍋具:LC 22cm round 或以上

做法:
1. 牛尾解凍洗淨,剪走部份肥膏,用廚紙吸乾水備用。洋蔥、甘筍去皮切件。
2. 蕃茄4個頂界刂十字,隔水蒸10分鐘,去皮去籽切粒;其餘2個蕃茄連皮切粒。
3. LC凍油凍鍋,中火加熱2湯匙橄欖油,再下牛尾煎至肉轉色和出油,撈起備用。
4. 用同一個LC煲(如唔夠油再加d),下洋蔥炒至金黃色,再下牛尾回鑊。
5. 下甘筍翻炒一下至軟身,下蕃茄、紅酒、香草、鹽、黑椒。
6. 水滾後轉小火加蓋炆2~3小時,肉冧汁杰即成。

貼士:
1. 牛尾也可用牛肋條、牛展等代替。
2. 配白飯、意粉、螺絲粉、法包就一流喇~~=q
3. 我今次煮到d洋蔥差唔多溶晒,煮起想有洋蔥食,留一半洋蔥於最後1小時落。
4. 我今次煮少咗酒味,想煮起有酒味,留半杯紅酒最後15~30分鐘先落,但個汁就會稀d。




BTW,satin blue真係好好好靚呀~~~~大愛
而且24cm round 的size真係啱啱好,之前得18cm round想整呢d好多材料的炆餸會唔夠位放材料,依家用24cm round只係6分滿jar~,包保唔會「流眼淚」



by笨豬小慧simple



2 則留言:

  1. 好味又易煮!
    1.5杯紅酒就有咁多汁?
    [版主回覆08/19/2013 11:38:06]蕃茄會出水, 加埋LC的鎖水力太好, 煮起d水都無乜少到....應該開蓋用大火收汁會好d
    我覺得好易整, 牛尾又唔洗汆水, 乜都放晒入煲炆就得喇~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 好正呀~~~ 送飯一流~~
    [版主回覆08/19/2013 12:03:22]係呀~~~呢餐食咗好多飯呀~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除