2009年9月22日 星期二

塗了都不會面青,Kiss Me裸色唇彩

之前一直用粉紅色的唇彩,怕自己面青口唇白,出街嚇到人就不好了。


最近我卻愛上了KissMe的裸色唇彩




KissMe Sexy Enamel唇彩 #04Honey色  HK$49(卓悅/莎莎)





牙膏形狀,內裡是毛掃。獨特的扭扭設計,向左扭是關、向右扭是開,就不怕合上蓋後誤壓瓶身漏出過多唇彩,弄污手袋了。好貼心啊~~~




試色




未用前咀唇是淺粉紅色,有點乾燥,唇紋也頗明顯。用後唇色變淡了,帶點蝦肉色,咀唇變得有光澤,唇紋也淡了。



綜合評分:

價錢«««««
開架牌中算超便宜。令人心動的價位。

包裝«««««
我很喜歡它的「扭扭開關」的設計,正合我這個糊塗鬼。讚!

香味««
有趣地是某牌子的防曬油的味道


顯色度«««
這個是中間色調,不過我給瓶身的顏色騙了,看起來蠻深色,但塗上咀就不算深色了。幸好也能蓋到一點點原本的粉紅朱唇啦。

閃亮度«««
內含幼細的閃粉,反光度ok!豐唇效果也不俗。

清爽度«««
剛塗時會黏住頭髮,但過了一個小時左右就爽多了。也沒有多餘的油膩感。

持久度««
過了半天雖然還有「唇彩在咀上」的感覺,不過顏色淡了許多。我想3~4小時就要補色一次。任何時候只要碰到物件(例如:杯口、紙巾、什至衣服),馬上沾到了,所以小心別沾在未買的衣服上。(會很慘啦~~)




似乎用來搭黑貓 / 煙燻 眼妝就very good了!!

4 則留言:

  1. 琴日見到呢個..都好想買.. 但我唇厚..搽閃既可能會好樣衰
    [版主回覆09/29/2009 23:37:00]呢支D閃粉好幼細,又唔太令,都唔算好反光。唇厚搽閃仲sexy啦~~

    回覆刪除
  2. 我都好仲意用呢隻~ 不過就係再淺色o的~vanilla~ 佢係vanilla味~好似整蛋糕o的香油咁^^

    回覆刪除
  3. 佢個掃幾好,又唔貴 不過我都係偏好紅d的唇彩 等我留意下佢有無其他色先
    我唯一一支nude色唇彩係elizabeth nude lip bonbon 我覺得個色好靚,上左嘴的色同佢本身的色係一樣的,沒有色差 一點也不sticky,而且好平,$58 係log-on買的,強力推薦
    [版主回覆09/29/2009 23:40:00]我都好鍾意佢個掃的design。我有時唔照鏡搽都無出界,而且佢係大力壓就會出少少,唔似收前個d一打開就黏咗過多唇彩,呢支好易控制用量。
    LOG-ON個支係咩牌子??

    回覆刪除
  4. log-on那支叫elizabeth 它是2007年日本cosme唇彩的第一位

    回覆刪除