2012年9月25日 星期二

抗戰十號風球

2012年7月23日(一)
呢日,相信唔少香港人都記得,因為半夜打十號風球!!! 13年無掛過喇~~~
(但, 2009年唔係都有過10號風球咩??點解新聞講係13年??)




呢日因為感冒,請咗sick leave。出面又橫風橫雨,除咗睇醫生之外,都無出過街,在家休息。


食完藥瞓醒,就見到豬欄個廳變成咁。

兩條小河由櫃底流出嚟@0@

梳化下面仲積咗個水氹.........=.="

救命!!!!!! 我屋企水浸呀~~~~~~

當時5點幾,剛剛掛咗八號風球。


抹完地,即刻周圍檢查仲有邊度入水。

發現.......................廳個窗台完全濕晒!!!!


我要暈了@~~@


我一邊啐啐唸,一邊清理入水。
真係好慘,當日老公返夜,得自己一個清理,真係好狼狽T^T


拎晒成屋的毛巾、唔要的Tee,zip係窗台和櫃邊,希望兜得住d水

仲開行個抽濕機,吹住個電視櫃,我真係好驚會浸爛or發霉呀~~~


不過,不幸中的大幸,睡房、廚房都無咩事。
窗邊無入水、窗台上的衣櫃都好安全。
(如果睡房都淪陷埋,我真係會癲)



冷靜之後,開始火都嚟!!!!

2009年睇樓當日,剛剛打完風,間屋無入水ga,因為上手業主係外牆做咗新的防漏。
2010年,屋苑大維修,拆晒外牆,重舖紙皮石。
今日,工程完咗唔夠1年,間屋就入水!!!!
呢間死人工程公司,將我間唔入水的屋都整到入水,
好好好嬲呀~~~~ >^<


原本做好防漏的牆身,被工程公司攪一攪,由唔入水變入水

幅牆濕晒,明顯見到水漬,灰水油漆仲有d撲起咗!!



梳化附近的木地板,俾個水氹浸一浸,發脹翹起晒!!!


影底晒做證據,明天一落波就call管理處,我要投訴!!!



10:30pm,老公終於返到屋企。
佢話係街連企都企唔穩,出面真真正正風大雨大!!
(佢返到嚟,我個心先定d jar)



11:45pm,十號風球懸掛

廳d玻璃窗吹到震晒,好驚呀~~~呢鋪真係要「黐膠紙」!!!


1am左右,瞓覺。
但真係太大風,大門吹到呯呯聲,點攪都係咁.............嘈到瞓唔著...............


第二朝,7am起床。
雨勢明顯減弱了,已經改掛八號風球,而且已經公佈咗11am會落波,噢...............又要迫車返工.............=.="

睇番新聞先知,
今次呢個風,真係好勁。
將軍澳有新屋苑勁入水,屋主成晚換毛巾,無得瞓 (幸好我間屋只係少少水浸,臨瞓前檢查一次,入水唔算好嚴重,我仲有得瞓唔洗扭毛巾扭通宵)
藍灣半島爆晒玻璃!!! (幸好我只係幅牆有d油漆撲起咗)
塌樹,港鐵停駛,過千人要係車站過夜 (幸好我老公返得到屋企,陪住我過呢個恐怖的晚上)


咁大個女,終於明白打風,真係要準備好多野,太多突發野會發生。
韋森特,我會記住你。



後記:
打去管理處投訴,我當然有做到啦。call咗2日,管理處的職員終於得閒聽到電話。
一如所料,佢都係廢蹹一輪hea我。
我當然唔會咁順攤,你要工程公司d人上門check多次,我咪等你囉。
約第一次,放飛機;約第二次,終於有條友上門。
檢查係平日,唯有交俾老公follow。
唉...............信錯人啦。講少句je,佢竟然無叫工程公司d人睇埋幅入水的牆,淨係識得叫人睇窗台。
好喇,人o地有得賴啦,話我o地d窗膠邊老化,所以入水,唔關佢地事囉。
老公聽完又照收貨.....................
有冇攪錯呀,間屋係自己ga,點可以咁樣就算數!!!
然後同我講,「我唔慣同人坳數,唔似你呀」「你又唔講明,我點知je」
大佬,d野你有眼睇,你同我講你唔知發生咩野事!!??
而且,我同人坳數好失禮你咩,道理係自己呢邊,點解唔據理力爭!!!
我都知,工程公司就算知關佢o地事,都唔會幫我o地做d乜,但唔係咁樣就可以俾佢不負責任!!!
我嬲到,唔出聲,我無野講...............你都唔上心,我咁勞氣都只會傷身。
>~~~<
遲吓好天嘅,又心情到嘅,咪唧番d玻璃膠當補鑊囉..............但等你主人大少整,真係唔知等到幾時了





by笨豬小慧simple








沒有留言:

張貼留言