2012年1月7日 星期六

婚前忙爆的一天(2) - 上頭

2011年11月19日(六)

承上文:婚前忙爆的一天(1)


由於下午的太子大塞車,我地係始創附近兜路兜咗成個鐘都出唔番高速公路,最後我和主人、兄弟A係旺角火車站落車,轉坐火車歸去。

就係咁,成個schedule延後了1hr。

幸好酒店check-in都好快攪掂,6pm左右我就回到大埔了。執埋d手尾和最後佈置,我和主人就出發,各自回家,與家人吃婚前最後的晚餐。


媽咪唔想煮(佢攪好多野無時間買餸),所以呢餐係出街食,都好,食完唔洗執,可以即撇,因為要趕吉時上頭。
(surprise妹妹和妹夫都有嚟食飯和睇我上頭,haha,佢地仲幫我拍片影相)

因為趕吉時,我都唔理主人上頭未,回家即刻沖涼,準時8pm上頭!!!
(多謝賣花的antie教我要用碌柚葉沖涼,不過現代化方法唔洗煲水喇,只係整濕d碌柚葉掃吓身就ok)



沖完涼出嚟,已經見到屋企人幫我set好晒個壇。

我的上頭都係一切從簡(貫徹我的姓氏=p),所以無雞無肉,連五色生果都無,求其買紅色生果頂當算了。(有冇發現枱面少咗d野?)

唔知邊個插支龍鳳燭係個蘋果度,感覺真係太攪笑了吧!?



有請媽咪進行點燃蠟燭儀式!!!

冷不防佢竟然用打火器點蠟燭,haha,好大陣像咁款,笑c我了XD



妹妹幫我準備了新版上頭歌:

一梳 梳到尾
二梳 白髮齊眉
三梳 兒孫滿地
四梳 老公仔女錫晒自己
五梳 有屋有財有舖又有地
六梳 仔女上暹自立 勤奮爭氣
七梳 永遠青春美麗 年年似廿幾
八梳 家庭甜蜜溫馨 旅遊到處飛
九梳 實現夢想 貢獻社會 光耀門楣
十梳 一生幸福 歡天喜地 成就自己


但梳到中段已經亂唱了XD





好開心邀請到睇住我大(但無睇住我壞!!)的老街坊 - 張太做我的好命婆,由佢幫我上頭,真係份外有意義。佢仲好專業著晒紅衫嚟幫我上頭tim~

好多謝張太幫我上頭呀,希望我沾到你D福氣,好似你咁做個幸福靚太啦~~~




上頭,完成!!


烏龍媽咪原來以為上完頭先可以煮湯丸,真係呢......(所以上頭時枱面係無擺湯丸囉=.=")

食埋湯丸,等埋龍鳳燭燒完,我就call伴娘,出發去沙田麗豪酒店。




9pm時,主人都上頭了(傳統應該男仔上頭先,所以我地係攪錯了>.<)


奶奶set的陣都好掂!!


禮成!!

貪靚到死的主人,死都要換走呢套紅睡衣先肯出街,所以呢套價值$60的紅睡衣,主人著咗都唔夠1hr=.="



而我,懶爆啦,反正出門口都跳上的士,求其笠番件褸就出街,換乜鬼。
點知俾妹妹笑我係「屋邨厲鬼」



俾你見到我,你行運啦,wakakaka




婚前最後的moment同屋企人過,雖然時間短,但已經好窩心好開心,high爆咁迎接我的大日子lu~~


by笨豬小慧simple

6 則留言:

  1. 上頭係婚前最後一個item,所以之前delay上頭就會求其左,果時我沖完涼頭都未乾就俾人催左去上頭啦~
    [版主回覆01/17/2012 23:25:05]我都係俾人催催共, 就胡里胡塗上咗頭先, 事後先有人同我講番應該男仔上頭先GA~~~ BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. hahaha 屋村厲鬼, 好驚呀~~~~~ 真係好似 XD
    [版主回覆01/19/2012 09:59:12]你有運行喇~~~wakakakaXD by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. hahahaha..你最後既造型好得!! 10個爆!! XDDDD
    [版主回覆01/19/2012 10:13:53]百無禁忌=] by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 如果你一個人搭LIFT我又見到你 / 看更睇閉路電視見到,真係嚇到跳舞呀!!!WKAKAKAKA
    [版主回覆01/28/2012 19:00:36]新婚嚇一嚇, 包你有發達!! WAKAKA BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  5. KEITHYIP♥MM♥LOVE♥STORY♥2012年2月8日 上午11:12

    真係好好笑呢

    你們兩公婆的post都超正
    [版主回覆10/02/2013 00:32:46]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆02/09/2012 11:07:20]結婚個d pose仲正呀~~~冇乜幾張係正經的=.=" by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  6. 你最後個look真係好正
    [版主回覆05/01/2012 14:46:51]行運行到腳趾尾look!! BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除