2012年1月2日 星期一

婚前忙爆的一天(1) - 拎衫、拎花球、佈置


2011年11月19日(六)

BD倒數1日!!!

孫簡聯婚的rundown係由呢日開始寫起的.............(rundown由BD前一天開始,係一位已婚的朋友教路的,咁做就唔怕自己做漏野)
一早預知今日會爆忙,可幸BD的準備功夫已全部完成!!(包括DIYs、seating plan、pack物資等)
只要完成今日拎物資的target,呢個BD就如箭在弦,隨時ready start!

好多謝兄弟K和兄弟A今日抽空做咕喱,兄弟K更提早拎定花車,做埋司機載我同主人周圍拎物資,有咗佢地的幫忙,我地慳好多時間和氣力啊~~



12:30
去希臘女神Beauty Hera拎女士們的裙。

我的晚裝和婚紗呀~~~臨pack盒時拍底的。

我有last check,執漏埋d甩珠片甩線呢d細節位,萬無一失嘛。
交底按金(碌卡hold limit),拎得衫走,撇~~


13:30
去DECISION拎男禮。
都係TST,過一條街就到,極之方便。
好彩last fitting時講定我地想早d拎衫,sales今日特登早d開舖,麻煩晒了。
交底cheque做按金,拎衫,上車,離開TST了。


14:30
去酒樓(太子始創)放底d晚裝和主人晚上著的男禮,仲有2大張油畫。
交低俾場地負責人黃經理就走得,兩手fing fing。
見有時間,去埋花園餐廳食tea tim~~(真係一個好悠閒的before BD)
下午茶竟然有得鋸扒!!! 仲要$39有湯有扒有餐飲,真係好癲呀~~~~



17:30
主人回大埔拎花球。
(同一時間我去了沙田麗豪check-in出門用的酒店房)


花球又大又靚呀~~~同將demo相一模一樣tim。
而且附送的頭花超級多,西式中式都有,真係估唔到咁周到。
襟花都唔錯,係個絲帶隻色唔太match



我仲叫主人幫我買多個藍繡球花和白玫瑰花,d花多到廚房變咗小花甫了。
屋企無花樽,唯有用杯插花啦.....


18:30
最後收拾+佈置


特登去吉之島living plaza買的心心枱墊,加埋中式禮服的rilakkuma,又靚又夠喜慶。


門口已貼好男家的對聯了,因為明天呢度就做男家入門斟茶點。



之後就各自回家食飯+上頭,下篇blog待續^^


by笨豬小慧simple

3 則留言:

  1. 其實我地dee兄弟姊妹真係個個都好正,既主動又能力高~~~~~~~之前之後都出力不少~~~~

    by醒目主人simpson
    [版主回覆01/13/2012 12:49:38]我地班兄弟姊妹, 真係超級無敵好幫手!!! 令我地可以無憂無慮享受婚禮啊~BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 婚前嗰日真係好忙又緊張,但都係帶著超開心的心情!!
    [版主回覆01/12/2012 13:04:49]me2!! ~~~好彩大部分都on schedule完成了~~~by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 你地前一日見得面好好,拎野唔駛咁費心嘛,我到個日都唔知點拎好><"
    [版主回覆10/02/2013 00:32:57]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆01/28/2012 19:01:16]唯有滾攪D兄弟姊姊團同自己屋企人了=.=" BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除