2011年8月15日 星期一

成都麗江婚照之旅 - Day 7

(來到最後一天的油雞了~~~主人打字,小慧remark,見粉紅字)


2011年4月12日(二)


到o左最後一日,終於可以悠悠閒閒咁渡過啦。起身之後,客棧有提供早餐,當然唔客氣啦(因為客棧老細係香港人,所以好有港式o既酒店服務咁,其他好多都係冇可能有早餐送o家)。




有4款比我地揀,兩款西式、兩款雲南風味,我就揀左西式--餐旦治是也,小慧就揀左雲南風味--蕃紅柿米線(原來蕃紅柿即係蕃茄);味道比想像中好 ^^(可能一早諗定送o既應該一定係垃圾)。送的飲品係豆漿啊~~好有豆味好好飲,正!!


吃過早餐,又係要用盡我地每一分每一秒時間o既時候,因為我地今日下午就會離開麗江o家啦。我地會去埋束河古鎮觀光同買手信 ^^(選擇十分正確,真係平好鬼多,同埋因為束河果面冇咩客,個個都熱心招呼你,正呀)。


我地o係大研古鎮近大水車o既北門搭的士,要直接同司機講你想去束河,佢會開個價,大約RMB15~20,唔打錶的。(又係一出聲就比人問我地係咪廣東果面過o黎~~~係咪真係咁易認呀,我地玩左咁多日又唔覺我地自己同果面o既其他遊客有咩分別姐~)(因為主人的普通話真係太普通喇,佢一出聲人地就問佢係唔係香港人,我好少少,問我係唔係廣東人)


去束河古鎮的士車費 - RMB15、回程RMB20






束河果面明顯比較古樸一dee,人亦比較少,街道上沒有大研的繁華熱鬧,卻不會出現肩摩肩,人擦人o既情況,令你可以更有空間去欣賞四週美景,同時感覺上束河有一樣「傷春悲秋」o既蕭瑟感覺。o係束河行逛時,你會不自覺將腳步放慢一點的。


束河真係好悠閒,啱晒我地呢d鐘意hea遊的人,除咗大大小小的商店外,中間位置有一間藏廟,裡面有位大師免費幫你睇健康運。不過我地麻麻地信呢d玩意,所以係廟外影d相就走了。


行番出大街,沿路有好多櫻花樹,好好好靚呀~~~


我地影pre-wedding個日係新城馬路兩旁都見過,當時李剛話係櫻花,我地都麻麻地信。依家近睇真係有d似,只是比日本的大朵好多,棵樹又矮好多而已。


唔知幾時有機會去日本賞櫻呢?




我地o係束河大量搜羅我地o既「戰利品」。


我地首先去左買秏牛肉乾。


可以隨便試食,覺得口感同o係香格里拉時食o既火鍋肉質一樣,肉質較粗但肉味較濃,我就當然大量入貨^^。除咗即試即買的濕秏牛肉乾外,仲有d已經預先做好獨立包裝的秏牛肉乾,呢d係乾身嘅,都買咗d拎番公司做手信。


之後同阿苗傾計,就知自己買到平貨,呵呵。


濕秏牛肉乾 - RMB40/kg、獨立包裝秏牛肉乾 - RMB20~35/包


大研賣的秏牛肉乾最平都要RMB80/kg呀~~~~所以大家真係要花d時間,行束河兼買手信。






之後我地打算買茶葉。


行下行下就入左一間茶館「河茶閣」,女店員熱心為我地解說,又招呼我地坐低慢慢品茗一番。


仲示範玩一舊叫「試茶石」o既東東,本身黑黑一舊石雕刻成不同形態,只要有熱水一沖,就會變成透明,沖完後熱力散去時又會慢慢從透明般變為翠綠,最後回復成黑色。佢次次沖茶時都會玩下舊石,我同小慧次次都會聚精會神去望實舊石


跟著店舖o既老闆番黎啦,佢話其實自己o既大研果面有間更大o既店,但係果面只係做「鴨仔團」生意,定價一定比lee面貴(都話過黎買野冇死o家啦^^);跟著佢仲教我地點樣飲茶,點分辨好壞等等。坐下坐下飲下飲下過左大半個鐘,跟著店主見難得有人去佢度愈講愈high,仲話拎dee貴野請我地開下眼界,我地即時唔好意思,話要食午餐及趕住回去搭飛機。攪左人地成大半個鐘(其實好似有成個鐘,飲左人地好多茶,因為佢係會不停地沖o家 ^^),最後只係買左百零蚊野,真係有dee唔好意思,所以lee間茶館我地係十分推介o家


真係學識咗咩先係靚普洱(顏色係深紅色而唔係黑色ga~~香港飲開個d真係唔知乜東東茶了,靚普洱真係完全唔澀,仲有種滑喉的感覺,最後有回甘,沖泡成十次都仲有茶味,唔係香港酒樓個d 3、4次就無味了),同埋點樣飲茶先至唔傷身(其實可以空肚飲茶,但要飲紅茶,綠茶好寒涼ga,女人唔啱飲)


沱茶餅 - RMB55、雪山古茶 - RMB10/両、滇紅茶 - RMB15/両、普洱王 - RMB18/両




連茶都買埋之後,我地就o係城內搵地方醫下肚。最後一餐o係麗江食,我地都好想食米線 ^^(雲南地道美食,嚟到點可以唔食!!),所以就一心搵米線食。我地有經驗,果dee o係正大街﹑有晒圖片之餘仲有埋外文menu o既,一定係貴。所以我地就揀番dee local味重o既鋪頭啦(最後一日仲唔醒目咩 ^^)




叫左兩個米線,旁眼米線和狀元米線(d名好好笑)


多配料到食唔晒o家係(主人的狀元米線有成20小碟的餸,d碟仔疊起有成3吋高呀~~),重要係超平~~~~~只可以話第二度應該一定食唔番。


雖然佢地果面冇講明係雞湯米線,但佢地間間都一定用自己煮o既雞湯連豐富o既雞油去浸個米線。食過果面o既米線,你會覺得香港地真係好難搵好食o既米線鋪~~~~~


米線lunch - 共RMB35!!!




完成最後一餐米線之後(好依依不捨呀 >.<"),我地就番大研啦。


番到去就記得客棧送果杯coffe未飲wor(因為每日供應時間係下午2:00先開始的 !!!),番到去剛剛夠鐘,梗係嘆埋杯啡先啦


原本淨番2個小時左右想到鎮上買一種叫「鮮花餅」o既野(因為之前去香格里拉時,同團o既阿玲話食過,話味道幾好),但o係客棧又遇到阿苗佢地wor,咁就大家一齊坐低嘆下啡傾下計啦(原本諗住今日遇唔到o既話,會將聯絡方法放o係front desh,再打比佢地通知佢地記得拎我地contact的)。就係咁,我地就飲下傾下,傾下飲下咁過晒dee時間~~~~~~直至服務員小姐入黎同我地講我地架車到啦,就要出發去機場了 。




我地就用埋最後o既時間,影埋果度居高臨下o既靚景(去左人地可能成八百幾蚊一晚果dee房外面影 ^^)原來睇屋頂景,一望無際,個view都唔錯,而且無人住的話可以隨便進出貴房個d露台的,即係唔一定要book貴房啦


lee度又要讚一讚,客棧真係講得出,做得到,真係幫我地將dee行理抬上山路去搭車,堅呀有個後生仔+大嬸+女服務員幫我地抬行李啊,我地都知自己d野重,真係好唔好意思,個後生仔超勁,一口氣抬住主人個喼行成10分鐘斜路,氣都無喘,果然係高原生活慣係唔同d,我地唔敢行咁快呀。


 


今次坐吉普車去機場,因為沿路都係工程,d路爛晒,凹凹凸凸咁,坐私家車又"登"又慢,坐吉普車就又快又唔"登"。


不過沿路發生咗件令人汗顏=.="的事,架車高速行駛之際,小朱慧見車窗開咗,話要close佢,但佢隻手就走去拉門把!!!! Ooooosh!! 我梗係立即喝停佢啦!! 但隻門都彈開咗少少,當場立即拉番埋佢啦~~~小朱慧差d殺晒成車人呀~~~ (我當時應該魂遊太虛中,唔知點解會當咗個門把係攪車窗個舊手制)


好彩都順順利利到達機場。(無塞車)




(以下開始都是小慧寫的)




又可以準時起飛,yeah。


麗江,拜拜~~~~希望快d會再嚟啦~~~




我地係麗江見得最多..........係動物...............首選毛毛牛、其次係狗狗。


麗江d狗狗好開心ga,可以係古城入面周圍走,唔似深圳d狗狗,唔睇實就會做成為別人的晚餐,尤其冬天.......




講番班機,因為要停一停昆明,所以用的時間比較長。




去昆明得1.5小時都派餐,d空姐真係好辛苦。


但呢個包好難食,包係濕嘅(最唔鐘意食濕咗的包!!),有塊唔知係唔係青瓜的餡,不過餓餓地都照食咗大半個。


係昆明的候機室(超殘!!!)等咗個幾鐘,終於上得番飛機。但架機唔知點解充滿"up"味。




又到派餐時間,是旦揀咗麵,d麵好林好爛,pat醬爆難食!!! 食咗2啖已經頂唔順唔想再食,第一次要食附送的餐飽充饑!!! 仲要係淨包無野查!!


成個機倉都充滿怪味,唔知係架機臭定d人臭,總之令人非常唔舒服。


係呢個咁唔衛生的密封環境停留2小時後,我塊面突然敏感發作,成個額頭生滿粒粒!!! 又痕又熱咁,好辛苦呀~~~~(主人話我當時塊面紅晒,尤其個額頭,仲有d似發燒)


去到深圳落機時,d粒粒已經蔓延到去手和鼻樑,洗完面都無用,都係痕痕痕+熱熱熱,真係好唔開心呀~~~


之後就懷住燥底的心情回港


d粒粒足足要一個星期之後先退晒,好彩係last一日先發作敏感,唔係真係死俾佢睇,爛面咁點影pre-wedding。


南航,我會記住你,打死唔再搭你d機,真係好差,又污糟!!!






my手信s


雲南d咖啡係我暫時唯一飲完無心跳遊魂feel又唔淡口的咖啡,RMB25一大盒,好好味ga~




下次去麗江,我地要挑戰雪山!! 仲有騎馬一小時行茶馬古道。




by醒目主人 & 笨豬小慧


5 則留言:

  1. 碗米線真係好得吖。。。譚仔都要行開啲
    [版主回覆08/17/2011 11:58:00]食完真正的雲南米線, 咩譚仔、桂林、雲貴川都行埋一二便, 麗江個d又大碗又平, 雞湯無味精ga~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 小慧......好彩有主人拉住你O乍.....你做咩咁衝動呀...啲遊客唔係小強啊,你唔好殺人全家啦~~wakakakak~~搞到我都好想食米線呀
    [版主回覆08/17/2011 11:59:00]我都唔知做咩又突然懞咗呀, 我唔止殺全家, 仲想殺埋自己!!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 睇完你個"油雞" 我有D後悔揀左去九寨!!!!
    [版主回覆10/02/2013 00:56:07]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆08/17/2011 16:33:00]點解呀???九寨都好靚咖(雖然我未去過) by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 我之前係大陸東莞都食過碗米線都超正架, 好似你呢間咁...
    一個燒熱左既碗, 米線同配菜送到黎先加落去, 超好味..((香港o個啲完全唔係佢個班))
    [版主回覆08/18/2011 13:51:00]香港個d有其形沒有其味道
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 我個時去都買左好多茶葉呀,到依家係h.k飲個d茶,真係知道無得比呀!!
    我都好掛住雲南d米線,好想再食呀!!
    [版主回覆08/19/2011 12:30:00]我都有後悔唔買多少少茶葉, d滇紅茶已經被媽咪飲晒喇~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除