2011年8月26日 星期五

抹抹抹抹屋

由收樓到現在都無唞過,星期一至日都有野做,而且大部分要做嘅野都同間屋有關。雖然好累,但見到小小小豬欄漸漸成形,都好開心咖。


最近兩個星期的任務就係抹屋!!!



首先買齊「架生」(仲有地拖、掃把、水筒、垃圾剷咖~~~)


highly recommand大家抹窗用玻璃水,又快又乾淨,唔洗大大力捽,又唔洗過水,慳好多功夫咖


頭一日抹窗唔記得買膠刮,隻手唔夠長抹d高的地方,新居位處高層又無窗花,我地真係唔夠薑伸個人出去抹窗呀~~~我唔想做飛天豬啊~~~~


個兩把刮刀係未來老爺買的,用嚟刮走d食得好死的漬,初頭唔識用,以為佢無料到,原來要好似剃鬚咁,捽咗d泡泡,再用刮刀刮,d漬就不費吹灰之力KO晒^^


 



抹完窗就到抹地,因為木地板要打蠟。


我地貫徹DIY精神,打蠟都係自己嚟!!! 其實比想像中簡單,最緊要一粒塵都無的時候做,所以打蠟前要先拖地,再用水過一次,乾咗之後就可以打蠟了。真係將d蠟水直接倒落地板,跟住用地拖捽勻,攪掂!!!


不過,d蠟水真係好臭好難聞,記得戴口罩,仲要收工前先好做,做完即撇。



打完蠟的地板立立令,即時新的一樣~~~真係有打蠟同無打蠟係好大分別呢~


 



主人好乖呀,係我出差上海時,抹晒廚房d廚櫃和地台,又抹埋個廁所,等今日雪櫃和洗衣機送貨。


我都好乖,去吉之島$10店入定d家品,遲d仲要再去多幾次掃貨!!


 


 


晚晚dinner後就去抹屋3小時,再加上星期六日再各抹5小時,咁大運動量,我覺得自己輕盈咗,呵呵呵呵


遲d傢俬到齊後又要抹一次,睇嚟我仲大把機會操fit自己,haha


(可惜掛住抹,唔記得影底主人好男人的英姿)


 


by笨豬小慧simple


 


5 則留言:

  1. 我當時都係咁,抹得好辛苦~不過抹完個廚房之後我覺得自己起碼輕左一磅呀!!!係好好的"運動"...加油呀!!!
    [版主回覆08/28/2011 21:02:00]咁講法, 抹晒成屋咪會輕好多磅, 正呀~~~ by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 小小豬欄成形喇!主人今次眞係好抵讚,乖乖冇偷懶!我見威猛先生都幫左唔少wo!btw,自然瘦真係有根據架!
    [版主回覆08/29/2011 10:20:00]仲未成形呀~~~乜都未有, 仲係一間吉屋, 入伙仍需努力!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 無錯,我呢幾日日日抹地吸塵,即時收腹呀,每次拖完地都一身係汗.....不過見到間屋乾乾淨淨又好有滿足感啊..... 咦,威猛先生好OK喎,咁用傳統地拖定係海棉地拖呀?我都想試試喎~~
    [版主回覆08/29/2011 10:25:00]佢說明書寫用海棉地拖, 但我買唔到, 用咗最傳統個d白色棉繩地拖jar~~都ok啊~~不過你要預咗個拖頭打完蠟後就唔要得, d蠟水係洗唔甩
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. WA! 咁講法, 即係我都要抹多d 喇!!減磅咁有效! 我咁耐以黎都係男友清潔全屋咋!!而家間屋乾淨晒! 等送埋最後一樣家私後, 我一定要搶住黎親自抹先!! 我前日都買左威猛先生(去霉o個隻)~ 真係幾好用呢!!
    [版主回覆10/02/2013 00:54:19]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆08/29/2011 21:24:00]威猛先生咁大隻, 一睇就知靠得住啦~~~~
    係呀, 一齊抹屋唔止運動瘦身, 仲好SWEET tim~~~有種好快有家的感覺啊~
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  5. 就算間屋好細,果時我覺得有抹極都抹唔完既感覺...好齊架生! 我都有用鏟玻璃果隻,都係老豆教的!
    [版主回覆08/31/2011 20:30:00]係lu, 真係抹極都仲有野要抹, 加埋新送上凡嚟的傢俬, 真係抹死人了 by笨豬小慧simple

    回覆刪除