2011年2月8日 星期二

兔年。穿搭。彩妝。美甲。飲飲食食。逗利是

尋日正正式式開工了,悠長的新年假期話咁快完咗,真係好唔捨得呀~~

唔知大家食咗幾多件糕、逗咗幾多利是呢?



我好鐘意過年,因為:

1) 可以食到好多美食,尤其媽咪自家制蘿蔔糕(落重料ga!)和舅母的開年飯。
2) 有藉口可以買新衫新褲新鞋
3) 可以扮靚靚去拜年
4) 梗係逗利是啦



今年以上我鐘意做的過年節目差d做唔到,因為我中咗好嚴重的腸胃炎,痾嘔咗成個星期,睇咗3次醫生,攪到人又乾又瘦。可幸年卅十晚好番晒,趕得切新年可以出去拜年,飲飲食食。



********************我是分隔線********************



年初一去拜年,梗係要紅一紅佢啦!!



成身得條圍脖係新買,年卅十精神d先有心有力去shopping jar~(你都咪話唔慘)

紅色針織連身裙、biker皮褸已經係幾年前的貨仔。皮褸呢d長青item一定要買,著幾多年都唔會out,貴少少買件真皮,易襯又保暖;紅裙買條看門口都ok ga,聖誕新年應吓節,點都要著一著ge,所以簡單款就ok,方便襯唔同accessory嘛。

鬆高波鞋係Psyche Shop的貨品,大約11月左右入手,呢期咁hit呢款鞋,我梗係自留一對喇。增高之餘又安全舒適,I LIKE IT



化妝方面,兔年都有新嘗試。



今年試畫埋下眼線,因為playback睇番自己之前的makeup,下眼瞼好似無咩色,對眼唔夠精靈。



用maybelline的eyeliner gel畫後半段的下眼線,再用啡色眼影blend鬆佢,咁就唔會死死實實,變咗惡女。



上眼瞼用啡+深紅的眼影,但相機食晒色睇唔到tim



再試玩埋新買的甲油

一直搵緊一支nude色的甲油,之前買了china glaze的,但太稀,塗好多層都遮唔到我指甲本身的顏色(可能係我唔識用喇),最後託朋友去韓國幫我買etude house的,繼續平靚正,油3層已經好實色,又快乾,只是HK$7!!!!




買咗成個月,依家先得閒玩。

印上新買的朱古力啡印印油,雖然虎年已過,但我都係buy豹紋虎紋啊~~襯我的cool style嘛。



阿媽都唔執輸,DIY咗一個好有新年feel的印印甲



佢自己油ga~~~~你都咪話唔勁!!! 打牌時就係佢的show time!



********************我是分隔線********************



年初五,星期一,last day holiday,同男人睇戲拍拖也。



紅日都過晒,所以唔著紅喇。而且呢幾日暖番好多,牛仔恤都夠吧。加埋fur背心,有型又不失貴氣,都係Psyche Shop的自留款,雖然係假毛,但毛質好軟好滑。



睇戲之前去咗醫肚



食咗幾日中菜,想轉吓口味了,去食日本野



第一次食板長,初時以為同板前一樣,會係麻麻地啦,點知qaulity係板長好好多,魚生壽司好新鮮,係個烏冬扣分,煮得太淋。





新年重頭戲 - 逗利是!!!!! 今年係我最後一個單身的農曆新年,年尾結婚了,即是龍年起我要派利是了!!! 所以我要盡情把握今年的最後機會!!!



收穫都算豐富啊~~~~~但仲未點算實數,我要過咗初十先會拆利是。



今日係年初七人日,祝各位sis:

生日快樂!!! 青春常註!!!

兔年事事順利!!!

試用滾滾來!!!



這篇是我的兔年第一文,請大家多多支持啊~~~喜歡就留言和推推吧。



小女子的online boutique - Psyche Shop - 春裝就快上市,敬請期待!!!

Psyche Shop














沒有留言:

張貼留言