2010年12月7日 星期二

我的理想姊妹裙

其實我一直想design屬於我們婚禮的姊妹裙,作為答謝各位姊妹的禮物也好啊~~而且坊間的姊妹裙都太普通呢~~~haha~~~如果可以,當晚俾我攪個fashion show就好囉



我的心水有:




choice 1 - 既可愛又華麗,而且做法簡單,交俾姊妹裙公司造應該都無問題。為咗各位姊妹著得安心,會加番肩帶!! 腰的皮帶改用色丁做吧。





choice 2 - 簡簡單單,simple but chic!!! 不過無乜身材的姊妹著咗可能會更無身材。





choice 3 - 女神feel,我buy呀~~~但胸大的姊妹著咗會似奶媽,唉乜咁煩ga。





choice 4 - 呢期好hit的款,初時都想整呢種,但呢排開始睇到厭,而且單膊款著唔到披肩。



其他choise>>>>




靚呀~~~但唔知做唔做得出?




要好多布,睇怕做得出都唔平




個大大的蝴蝶結好吸引




個d摺摺都好似唔錯




Marc by Marc Jarcob




唔知大家又點睇???



by笨豬小慧simple


4 則留言:

  1. 我見以上有幾款坊間都有抄到... 不過做出黎真係麻麻地...
    [版主回覆12/14/2010 11:39:00]我問咗布藝坊喇, 個價.............嚇死我=.="睇嚟就快要向現實低頭
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. I am also thinking of bridemaid dress too...so sun fu right now!
    [版主回覆12/14/2010 11:40:00]係呀~~要搵一件大家著得好睇又啱我budget嘅..........我仲搵緊>^<
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 你揀的都是心型胸~~布藝坊comments no good呀,我唔記得邊個blogger join咗呀~~我打算淘寶算了~~
    [版主回覆12/15/2010 12:40:00]我都無留意係心形胸呀~~~
    布藝坊有咩事???????
    淘寶!?我怕仲信唔過呀~~而且好似無顏色揀
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. lee間cafe我好似去過,係咪食意大利野多o家?? 我一路都想帶小朱慧去食下o家。o岩o岩好 ^^
    thx for organize the event
    by醒目主人simpson

    回覆刪除