2010年12月24日 星期五

20112011 B2B暨G2B gathering

尋晚去了B2B gathering,麻煩晒chanwong做攪手呀~又要book位又要約人,應該好辛苦。


今次好開心,因為有G2B出席呀!!!


主人、German、陳生、查理斯 都有出席,幾位男士都好英偉(主人都OK啦, HAHA),真係久仰大家之大名!!!




今次去的Dream Cafe,原來就係之前主人話好好食要帶我去個間。


因為係X'mas期間,cafe只有固定的set menu,無得叫其他野食,有少少失望喇。




我叫了煙三文魚白汁墨魚意粉,估唔到d煙三文魚有成朵花咁大舊!!! 好味




愛牛的主人緊係鋸扒啦,牛扒都ok,幾有0趙口




食飽飽大家就吹吓水,聽完Germanthea的婚照慘痛經歷,都火火地!!! 早知原來佢地去大埔影,我就幫下手俾路線佢地啦。


傾傾吓又變咗幾group人咁chat。做老師難,原來做學校OL仲難,好似夾心人咁,少d EQ都唔掂,mc win你仲可以講到好似講笑咁,真係好勁!!! 仲有,原來依家d細路,真係好低能,無常識,終於明點解有「港童」呢個term。我將來d仔女唔會咁卦


不過無傾到姊妹裙野,真係有d可惜啊~~~下次再傾。




祝大家


MERRY CHRISTMAS!!!




by笨豬小慧simple


6 則留言:

  1. 幾時出o架呢篇嘢!!!!點解我訂閱咗都無SHOW比我睇O既~~~
    嘻嘻,我好好好開心識到你哋呀,大家來自唔同工作甚至係年代(lulu 你哋都唔識!!!!!!),但有緣同一日結婚可以一齊交流真係緣份~~~小慧,祝你o黎緊一年開開心心,唔好再同主人嘈咁多喇(雖然係小吵可以增進了解同感情,但大吵傷心又傷身呀~~),我估2011年大家遇到的衝擊會更多呀~~~互相十卜啦~~~
    (我哋下次要影大合照呀~~~呢間cafe都唔錯o既~~不次我唔可以再咁無聊講咁多唔關結婚事的學校嘢先~~我決定淘姊妹裙算了~~)
    [版主回覆12/31/2010 14:57:00]yahoo個訂閱聽聞short short地喎, 好多時唔識auto update!!
    我都好開心可以識到大家!!! 覺得大家係同一天結婚, 感覺真係好微妙。唔知婚後仲可唔可以出嚟聚吓呢?
    其實聽你講吓工作的野, 都好開心ga, 因為同自己的工作好唔同, 好新鮮, 而且你的形容好生鬼, 笑死我喇
    你同查理斯嚟緊呢11個月都要開開心心, 互相十卜!!! 最好表演多d DIY神功俾我睇啦, hahhahahha
    我諗我9成會淘姊妹裙, 好似訂造都未必靚, 寧願買件現成的改到啱仲好。
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 婚後梗係要KEEP住聯絡啦,到時可能我哋會講邊隻奶粉好~~哈哈~~~至於DIY神功.....其實你要整你都整到啦,你咁有審美眼光~~~淘寶姊妹裙,但我又怕咁早淘咗佢哋11個月後唔o岩著....所以都係遲少少先~~.
    [版主回覆01/03/2011 15:49:00]我決定俾多次機會百利, 如果都係揀唔啱, 淘寶算!!!
    我諗俾半年時間, 咩都整得出喇卦....
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 好啊...第日我地既B可以一齊玩.....爸爸媽媽就可以自己傾計...YEAH YEAH~ HAHA.....
    [版主回覆01/03/2011 00:09:00]haha,咁都唔錯。但大家可能又會早少少已經大住個肚時gather一齊傾下改咩名好。^^
    by醒目主人simpson

    回覆刪除
  4. @ MISS CHAN CHAN:我個B改咗名喇,叫笨啦啦差同菜菜子吖O麻~~~
    我哋好似諗多咗,婚都未結!!!!
    [版主回覆01/04/2011 15:07:00]話唔埋你仔仔想搶閘出現呢
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 呢d 生B support group 好重要架......近至去邊間醫院生,遠至第日呀B去邊度讀書都好重要...WAKAKA...
    [版主回覆01/04/2011 17:25:00]愈講愈遠喇...........HAHAHAH
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  6. 每次出來聚會都好開心, 唔捨得走, 雖然我地唔係識左好耐, 但都有無盡的話題, 大家都好重視每次的活動, 亦都好其待下次的出現...
    唔知CHANWONG同MC WIN睇唔睇到, 不過都好多謝佢地次次都出腦出力咁做COORDINATOR, 而我就坐享其成, HAHA....
    BY A

    回覆刪除