2010年10月13日 星期三

confirm奶奶外母化妝 - MUA Bithia Lam

8個月尾去了MUA Bithia Lam的化妝班聚會,玩得真係好開心呀~~~諗諗吓,好唔好搵Bithia幫我化奶奶外母的妝呢?


呢排終於的起心肝再contact Bithia,問吓有冇化過媽咪妝,原來佢有接過呢類job,佢仲send咗d客樣俾我睇。



(未經相中人同意,所以我唔po佢的正面相了,有意睇妝相的jm請的留email,我再貓俾你地啦)


都ok呀,Bithia話,如果奶奶外母想,再化濃d都得。


去完佢的化妝班,見到佢的用具、手勢都好專業,而且價錢啱budget,所以就book佢幫我化奶奶外母了。


$350/位,晚宴(一妝一頭)


雖然唔係d咩熱門MUA,但自己試過妝,信心都多d。因為咁細單生意,我都怕搵出名的MUA,佢搵到其他大job會甩底,又怕幫襯金都/百利的化妝公司,佢見細單野俾個學師仔我,所以Bithia肯接job我真係好開心


 


Bithia Lam的Yahoo Blog - http://hk.myblog.yahoo.com/bithia-lam


 


又攪掂多一樣,依家奶奶外母的扮靚靚project攪掂得七七八八,我又再安安樂樂了。


 



我當日化妝班試的妝^ ^


 


by笨豬小慧Simple


沒有留言:

張貼留言