2010年10月19日 星期二

婚禮進度表(倒數13個月)

今月進度:

終於搵到MUA化奶奶和媽咪喇,即係話佢地兩老的裝身工程已經攪得七七八八,我又更加安安樂樂。


註冊的事已經confirm了,決定在奇妙姻典的幸福小教堂行禮,律師、用具、登記手續全由奇妙姻典安排,煩少好多野呢~~~



















































































   


婚禮日期


20111120 (星期日)


晚宴


 


地點


場地佈置


席前小食


請帖


結婚蛋糕


紅酒


烈酒


簽名布


簽名筆


banner


Wedding Logo


Table No. Card


Seating Plan


Welcome Board


Q版公仔


Doll corner


啤牌


音樂


彩福皇宴 – 旺角6/F


酒樓提供


酒樓提供


酒樓提供(未印)


未買


盛酒窖 – 已買


妹妹轉贈


品果送(未做)


DIY(未做)


酒樓提供


DIY(未做)


DIY(未做)


DIY(未做)


DIY(未做)


未做


未整


未買


未定


 


註冊


 


地點


律師


結婚介指


介指枕


羽毛筆


結婚證書套


註冊處登記


奇妙姻典 幸福小教堂


奇妙姻典 提供


已買


奇妙姻典 提供


奇妙姻典 提供


奇妙姻典 提供


奇妙姻典 代辦(未做)


 


化妝&禮服


 


新娘化妝


頭飾


頭花


奶奶外母化妝


姊妹團化妝


新娘婚紗晚裝


頭紗


首飾


裙褂


婚紗晚裝鞋


褂鞋


GIRDLE


NU BRA


箍肚褲


新郎禮服


新郎恤衫


男裝禮服鞋


奶奶衫


外母衫


奶奶外母晚裝鞋


老爺西裝


嫲嫲、婆婆衫


伴娘+姊妹裙


兄弟呔


Ka+ Makeup


Ka+ Makeup提供


未定


Bithia Lam


未定


希臘女神Beauty Hera


希臘女神Beauty Hera提供


希臘女神Beauty Hera提供


希臘女神Beauty Hera


已買


妹妹轉贈


未買


已買


已買


希臘女神Beauty Hera(白色)+DIY 1(未做)


已買


已買


希臘女神Beauty Hera


希臘女神Beauty Hera


自備


訂造(未做)


未買


未定


未買


 


婚紗相&當日攝錄


 


婚紗相(1)


拍攝日期


婚紗相(2)


拍攝日期


機票


酒店


婚禮攝影&錄影


成長片段


早拍晚播


香港@蒙羅麗莎(已影,未取相)


2010927


麗江@品果影像


201131


未買


未訂


未定


諗緊整唔整


未定


 


花車&花飾


 


花車


花車佈置


公仔


婚紗相花球


結婚當日花球


新郎襟花


主禮人襟/手花


兄弟襟花


姊妹手花


細佬細妹襟/手花


未定


DIY(未做)


已買


DIY(已做)


未定


未定


DIY(未做)


DIY(未做)


DIY(未做)


DIY(未做)


 


餅卡


 


西餅卡


唐餅卡


美心西餅 – 已買


未買


 


過大禮、安床、出門、回門


過大禮日期


過大禮用品


安床日期


安床用品


出門地點


回門日期


回門金豬


未定


包羅萬有利是


未定


未買


未定


未定


酒樓提供


 


嫁妝


 


龍鳳鈪


龍鳳被



奶奶送+外母借用


未買


未買


 


婚禮用品


 


上頭用品


紅色睡衣


拖鞋


攔門花球


囍字貼


男女家對聯


跪枕


紅傘


斟茶用具


利是封


囍字小貼紙


回禮小禮物


女用(妹妹轉贈)、男用(未買)


女用(妹妹轉贈)、男用(未買)


女用(妹妹轉贈)、男用(未買)


DIY(未做)


未買


未買


未買


妹妹轉贈


外母提供


妹妹轉贈唔夠再買(未買)


未買


未定


其他


 


婚前檢查


Rundown


Checklist


敬茶list


Guest list


分工表


 


未定


未定


未定


未定


未定 


未定


工作人員


 


伴郎


伴娘


兄弟團


姊妹團


男司儀


女司儀


未定


已定


未定


已定


已定


未定


 


蜜月旅行


 


日期


地點


未定


未定


 






8 則留言:

  1. 卓方酒窖 (Chamford Wine Cellar) 提供葡萄酒批發採購平台,讓客戶以合理相宜的價錢,採購一系列由法國﹑意大利﹑澳洲等各國入口的優質美酒,凡惠顧一定數量更可享免費送貨服務 。不論 公司送禮﹑婚宴派對又或是自家品嚐 ,均會對我們一站式的服務感稱心滿意 .
     
    我們的網址 : www.chamfordwines.com
     
    我們致力提供具原創性的包裝以給客人作公司送禮或婚宴酒會等用途,歡迎向我們查詢
     

    回覆刪除
  2. hi , 我都 book 左品果影麗江呀 !!
    你影完就到我啦 ~ 我又係 3 月影尼 .....
    [版主回覆10/26/2010 21:35:00]其實3月尾應該好D呢, 無咁凍, 花又開多D。如果唔係公司唔放人, 我都想3月尾4月先影。
    得閒share吓品果野啦。
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  3. 今日問左小秘書 , 佢都話 3 月頭仲幾凍 ~
    啲花應該未開得切呀 ....  
    你有無 add 你個小秘書 msn 放便溝通 ?
    [版主回覆10/02/2013 01:54:32]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆10/27/2010 20:56:00]小秘書是誰??我沒有add佢地的msn啊.........怎麼add的?
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 小秘書即係同你 e.mail 聯絡既品果成都同事呀 ~
     
    [版主回覆10/02/2013 01:55:16]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆10/29/2010 10:52:00]有幾個人喎, 小軍、張晨、玉琦、張蓓......究竟要跟誰通msn好呢?? 你的那位小秘書是誰呢??
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. 跟我既係張蓓呀 ~ 你呢
    其她既我唔識呀 .....
    [版主回覆10/29/2010 14:00:00]4個人都有覆過我的email, 我都唔知搵邊個先啱.................或者試下問張蓓, hehe
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  6. 哈 ~ 你咁好呀 ~ 有 4 個人服務你喎 ~
    [版主回覆10/30/2010 20:45:00]但我怕會亂呀~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  7. 我同你好多野都相同呀...同樣係旺角彩福...不過我12年...到時改左名希望好d啦 註冊都諗住奇妙恩典..方便d
    pre_wedding都係品果同monalisa^^
    [版主回覆11/20/2010 01:34:00]HAHA~~~乜咁啱呀~~~我地真係好多野都用埋同一間呀~
    改名其實無咩嘅, 好彩我地唔係第一批, 即係下年年頭擺酒個D新人, 印晒帖就慘囉。
    揀奇妙恩典好大原因係因為佢係樓上, 行完禮就直落酒樓, 唔洗坐多轉車, 慳水慳力嘛。係有D擔心到時搭lift會亂。
    你租衫個D揀咗未?
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除