2010年5月27日 星期四

酒席試食兵團

呢一兩年身邊的朋友陸陸續續結婚,所以醒目主人和我都去過無數的婚禮,食過無數的酒席,簡直做咗試食兵團咁,所以到咗今日自己攪結婚,我地都唔洗再周圍參觀酒樓, 慳番唔少時間同腳骨力。


寫番個試食report吧!


 


漢寶皇宮
酒樓水準的食物,好夠鑊氣!!!裝修都係一般酒家的style,個人覺得有d娘,好彩樓底都夠高;長方形廳,所以坐最後排的賓客未必睇得清楚個台;由於係地庫,上落要用樓梯,對老人家同行動唔方便的賓客就麻煩少少。朋友結婚個日用唔晒個場,所以要同另一pair新人share(大家一前一後,不過唔同門口出入),雖然用落地圍板間隔,不過唔傳聲,你d瘀野唔會俾人知道晒。bonus係,有龍堡酒店房送。


 


京都酒家(聯合廣場店)
酒樓水準的食物,無咩驚喜但一定食得人!!真係傳統個種酒樓style,backdrop係個對金色龍鳳,樓底一般高又未算矮;如果book唔晒個場,就用d有轆圍板隔住,跟住出面有人晚飯小菜。仲有,service麻麻。


 


聘珍樓
酒樓的style但酒店的價錢。迎賓位好靚,有條大走廊,可以加好多decoration(朋友整咗好多燈同埋羽毛裝飾);不過L字形廳又多柱,會有死位啦~~~食物都好OK!!有好豐富的席前小食,唔怕餓親。


 


金域假日酒店
樓底好高有好多水晶燈好有氣派!!!!!食物未算好好味但又唔係難食0既。雀區同宴會廳係分開的,影相時就要麻煩兄弟姊妹幫幫手請人出現了。有酒店房送。


 


皇家太平洋酒店
食物好好味,service都好好。場地比較窄,樓底算矮,音響燈光都比較舊款;新娘房細又無獨立洗手間。有酒店房送。


 


沙田馬會會所
食物超級好味!!!甜品係buffet,幾特別ga~~新娘房很大,有獨立洗手間,仲有張大枱同梳化。扇形場地,有柱,所以都有死位;有個露台,可以做吸煙區,0岩晒多煙民朋友的新人。


 


德藝會
樓底超級高,應該有2層樓咁高,所以個舞台都好高(約1.2m),坐到最後的賓客都睇得好清楚,最正係台上面有條樓梯,新娘會用升降台去到頂再行番落0黎,好有演唱會feel ga。食物就一般啦,未到難食但又未算好味。雀區同宴會廳係分開的,影相時就要麻煩兄弟姊妹幫幫手請人出現了。


 


海景嘉福酒店
樓底高有好多水晶燈好有氣派!!!!!場地四正無柱。新娘房就細咗d,但好彩有獨立洗手間。雀區同宴會廳係分開的(樓上一層),影相時就要麻煩兄弟姊妹幫幫手請人出現了。雖然宴席的食物無酒樓個d咁好味,但席前小食就好好食,haha。有酒店房送。


 


映月樓
食物唔好食。樓底偏矮,L字形廳會有死位,最奇怪係,擺酒個廳係用側門出入,反而晚市個邊就用正門出入。


 


彩晶軒
場地好大,不過酒樓style的裝修,個人覺得有d娘。最勁係新娘房超級大,有獨立洗手間同埋偏廳,仲有oism按摩椅!!!企到累可以relax吓都唔錯。


 


大舞臺
古跡好有特色,不過唔打行燈真係好暗。食物一般般啦,未算好好味但又唔叫難食。新娘房有d簡陋,好彩有獨立洗手間。


 


 


嘩!!!唔寫都唔知,自己去咗咁多次飲宴,不過以上都無一間係我地好滿意想encore,所以最後揀咗始創彩福皇宴,好彩聽聞都好食,希望到時大家enjoy。


 


by笨豬小慧


2 則留言:

  1. 嘩,....妳去過咁多次飲都選彩福6/F,我諗個場係應該好好.
    (咁我都放心D)
    因為其實彩福6/F唔係我FIRST CHOICE,HAHA~~~
    但係都BOOK左了,無計!!!!
    [版主回覆06/02/2010 14:07:00]始創彩福6/F都唔係我地的1st choice, 不過1st choise到2012年先有週末的期, 想唔放棄都唔得啦。
    雖然唔係1st choice, 但我地都滿意, 而且難得未來6299+媽咪都ok, 咁就no problem囉
    by笨豬小慧

    回覆刪除
  2. 我都冇你咁利害去過咁多唔同地方飲添!!
    [版主回覆07/30/2010 11:15:00]陸續有0黎呀~~~死未=.="

    回覆刪除