2010年5月3日 星期一

由今天開始,我的彈彈肌之路

骨膠原飲品,飲咗可以變靚D,真係好想好想試呀(可惜唔算平,庶民的我未夠錢買)

好多謝beautylife抽中我參加Mioggi Beauty Vita Deluxe的試飲活動,真係開心到飛起呀

本來諗住上星期就拎,可惜夾唔到時間,好彩BL特別安排office星期一開到8pm,真係麻煩晒Winnie了。我人生第一次去葵芳,完全唔識路,好彩都順利去到目的地完成任務,一額汗。



幾經波折,終於到手啦~~~~


MIOGGI Beauty Vita Deluxe彈力美肌飲料



又係有MIOGGI特製鐳射貼紙,証明新野無開過ga~~~



開封啦~~~~一盒有十支,十個皇冠,十個靚 (個包裝粉紅色好girly,可惜我部相機食晒d色呀)



一支50ml已經有10,000mg的骨膠原,正。只值70kcal



未飲之前0黎個大合照先,呵呵,好壯觀啊









今日開始飲!早餐後試第一支!! 彈彈肌我0黎啦~~~~一星期後再同大家report(我要帶埋佢去日本!!!go~~)





沒有留言:

張貼留言