2010年1月10日 星期日

每日呵護你的秀髮- Clairol薰衣草強韌洗護組合

好多謝BE和Clairol給我今次試用的機會,很久沒有被抽中了。

間中都有用Clairol的洗護產品,雖然未到超級fans,但對她的產品都有信心。今次能夠試用新的強韌蛋白配方,實在太好啦~~~



Clairol草本精華 薰衣草及絲質蛋白精華 洗髮露及護髮素 各355mL



瓶身設計也更新了,S字的形狀好攪笑,原來兩瓶可以像砌圖咁拼埋。

有冇留意護髮素的開口係向下的!因為護髮素比較"杰"身,用到尾個時好難倒出來,如果可以倒轉放,咪連最後的最後都可以用到囉,好貼心呢~~我buy呢個design。



先睇睇成份

洗髮露0既


護髮素0既



最新的瓶蓋設計,向下一pak就可以打開囉。我覺得比以前的揭蓋式要好打開,以前那種瓶蓋很易弄斷指甲,又難開。





洗髮露看上去是紫藍色,倒出來卻是透明色。



護髮素的顏色就和想像的差不多。又係好"杰"身。



用咗成個星期,強韌的感覺暫時未有(可以時間都係太短啦),但就覺得丟髮的問題少了,之前我每次洗頭都會掉很多頭髮(唔知係唔係我太用力R個頭),快要變「河童」了T_T。現在減少了丟髮,我已經很開心囉~^ ^~



綜合評分(5
為滿分)

香味

是有花香味啦~~不過唔似薰衣草味0既??

起泡度(洗髮露only)

加水搓幾下,泡泡就出晒0黎,仲係好細好密的泡泡。(我好鐘意用好多泡的洗頭水,無泡真係洗唔到頭)

清潔度(洗髮露only)

洗得都好乾淨,唔會好快又頭痕。無增加頭皮。

毛燥度(洗髮露only)
<<-----當然愈少愈好啦
洗完頭未落護髮素時,頭髮都會處於毛燥的狀態。幸好Clairol新系列的洗頭水情況不是太嚴重啦~~

滋潤度(護髮素only)

唔算太滋潤,要用2次才有柔滑秀髮的感覺。

清爽感(護髮素only)

過了一整天個頭都無笠。



打完收工,多謝收看。

沒有留言:

張貼留言