2010年1月14日 星期四

Barbie豈止公仔咁簡單!!! Eye shadow Kit - Totally Gorgeous


Barbie,無論五十、六十、七十、八十、甚至九十後都充滿集體回憶的名字。就算你無玩過佢的公仔,都一定有聽過佢的大名。


2009年Barbie係香港海運開了第一個化妝品專櫃,雖然我係Barbie fans,但由於害怕「粉紅色的人生」,所以遲遲未有心機接觸佢出的化妝品。多謝BL和Barbie的眷顧,有幸抽中了Barbie的化妝品試用活動,先發現原來佢唔係公仔咁簡單!!!



我抽中的係Eye Shadow Kit - Totally Gorgeous


個包裝都好eye catching,大大隻barbie的眼睛,實知佢係眼影啦

而且細細盒, 外帶方便。



一盒入面有4個色的眼影,用色系分開上下兩層來擺,仲有埋鏡(不過用下層個時,上層個格就會遮咗塊鏡有點傻瓜的設計咧)






上層係綠色系



下層係帶粉紅的啡系





搽上手背試色


每個色都帶珠光(巧令
),啡色和綠色的顯色度似乎唔錯(希望搽上眼之後都可以係咁),但淺色個2隻色搽上手好似分別不大,睇唔出係淺綠和淡粉紅色。







試用 - 全妝相(早上) - 睇得出好鬼淡妝 = 無色




close up眼睛

搽咗上眼又係唔顯色(我搽咩眼影都會咁,唔知點解),得個綠色睇到少少。不過真係好珠光,對眼好令好閃





12小時後.........


我有一對油眼,又多眼水,好多時D眼影眼線唔夠半日就溶咗。(所以朋友想試d eye makeup防油防水都會搵我
)

呵呵,Barbie的眼影係「合格」
 無積線無化開晒,係淡咗少少色je~~持久力幾滿意!!!(我全日無補過妝ga)

如果佢有出深色d的顏色,我會buy ga。



綜合評分(5為滿分)
包裝
顯色度
閃亮度
持久度
回購度



本來想試下化個Barbie妝,可惜我資源+時間有限,如果大家想睇,引用一下啦~

既然未有Barbie妝,拎隻Barbie眼頂住先啦



打完收工,多謝收看!!!

沒有留言:

張貼留言