2009年12月2日 星期三

等我又試吓泡泡染髮先

呢個題目的文之前已經有好多blogger分享過,但用完之後都有少少心得想和大家分享一下,先多謝不厭其煩都收看的你。


其實盒泡泡染髮買咗好耐,最近先得閒用。





之前染到好淺色,我幾鐘意,今次就買咗奶茶色試吓。






雖然細細盒,但五臟俱全:中日文說明書、泵咀、稀釋劑2號、染色劑1號、染後免洗護髮素、手套

很貼心有手套呢~~~以前用過其他牌子的都無0既。






自備工具:報紙(鋪地下用)、髮夾(係日本城買,$10有8隻,染咗色洗唔甩都唔心痛)、垃圾膠



垃圾膠袋的幫手好重要,無咗佢你件衫可能要報銷。




對摺個垃圾膠袋,沿上圖的紅線剪開。另外側邊都要劏開,留番頂頂8cm左右唔好剪開。




攤開之後就可以穿上,哈哈,之唔係一件膠袋衫囉。







未染之前,成個頭頂都係黑髮。no good
 剛剛染好(個頭仲濕),好似無咩效果喎。






吹乾之後就見到染咗色啦~~~同個盒面的色差唔多呢~~不錯不錯。(嘩!!一屋雜物好"銀"眼,真係唔好意思)




小小心得:如果你好似我咁頭頂好黑但髮尾好淺色,記得先染頭頂,擺10min之後才染髮尾,再擺30min就可以洗頭。分2次咁染就唔怕兩折色啦~~(我就係唔記得咗咁做,現在有少少鴛鴦色)




Liese的泡泡染髮好方便呀~~D泡泡唔會滴落0黎,我今次無整到塊面同耳仔,你話幾好用呢~~頭髮都無變禾旱草,個免洗護髮素都幫唔少啦~~~總分«««««



如果喜歡呢篇文,麻煩click"引用"。感謝你的支持啊~


2 則留言:

  1. 我想問呢隻上唔上色呀?
    [版主回覆07/13/2010 22:39:00]上色呀~~~但我之前有染過, 唔知會唔會咁所以上色D喎

    回覆刪除
  2. 多謝你分享:)!
    我而家係布丁頭,都係頭頂好黑,下面嗰節就淺色,係咪用呢隻泡泡染髮同依你心得做就可以染到成個頭上哂色?唔該哂你啊

    回覆刪除