2011年12月1日 星期四

婚前染髮

2011年11月12日(六)

今日是BD倒數8日,開始多野做了。


今日拎咗假,由長週變短週,原本諗住早上去洗牙,點知太累,瞓到10am先識醒,之後就同Gaily夾個seating plan的foam board,攪到夠鐘先標出門口。
所以今日只係做咗染髮一樣野=.=",晒咗半日假囉......


講番染髮先。

原先想搵番上次去麗江影相前幫我整頭髮的髮型師 (相關閱讀:染+剪頭髮),點知打去book時間,先知佢係我BD前一星期都去咗旅行=.="

太早染又唔得,d新頭髮生咗出嚟就會有兩折色(那怕只露出1cm黑髮都唔想)
太遲染,到我無時間,last幾日係full schedule=.=",而且要d時間洗洗頭,等甩咁d色先自然嘛~~~

依家用開的髮型師no showT^T,點算好啊~~~~~


拿拿臨打俾細妹,好彩佢用開的髮型師未full booking,約咗今日染+修吓d頭髮。
染髮je,應該間間salon都差唔多卦,而且細妹用開,應該無咩大問題。

點知.....



我變咗 金毛新娘 Orz

其實染完已經覺得金咗少少,吹乾之後更覺得金,而且好奇怪地,頭頂比髮尾更淺色(但我之前染過N次,髮尾傷晒,理應比新生頭髮的頭頂更上色喎)


不過唔染都染咗,算了。
希望洗吓頭會好d啦。

阿Q d咁睇,婚後唔洗再整頭囉,都金晒


by笨豬小慧simple

3 則留言:

  1. 我都係wor~~前排影pre-wedding,特登去染頭,同佢講左我pre-wedding用。
    諗住佢好有經驗啦,由得佢發揮,點知,變左金毛b~仲要又係頭頂金過髲尾...奇怪~
    而家我15/12又要影相,都唔知好唔好再去染返深色d,因為頭頂已有輕微生返出黎...
    但頭髮已經好傷啦,打哂交咁...真係頭痛呀~~
    [版主回覆12/04/2011 02:18:21]我D頭髮都傷晒呀, 勁甩頭髮, 真係好擔心就快變禿頭=.=" 我染完即是做埋焗油, D顏色keep得好D, 又可以救救頻死的頭髮。不過貪方便, 可以用泡泡染髮, 依家出咗深色了。 BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. o個日黎觀禮睇, 扎起晒又唔覺咁金喎...............
    [版主回覆12/05/2011 12:04:06]係??? 我仲未收到D相呀~~~我都唔知自己個日係咩樣囉.....BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  3. 嗚我特登月頭染,因為驚D色要洗下先靚,攪到結婚果日有少少兩折色~,~
    [版主回覆12/07/2011 01:26:08]最好婚前一~二星期去染 by笨豬小慧simple

    回覆刪除