2010年2月11日 星期四

我是印甲初哥+簡易cool派虎年美甲


見各位sis印甲印得咁鬼靚,真係好想印埋一份呀~~~


就係我心思思想洗錢的時候,俾我發現屋企附近間cheap cheap商場竟然開咗間KONAD印甲產品專賣店!原來d工具好平,立即入手!!!




買咗盒basic入門工具 - Set T,做緊discourt,原價HK$118,現在HK$100





一盒入面有:5ml 白色彩繪甲油、5ml 珍珠黑彩繪甲油、專用透明top coat、印仔、刮刀、m36圖案版

$100有咁多樣野,真係好抵,而且夠晒基本需要。

我仲買多塊m57圖案版(左下角個塊),主要係動物花紋,都只係加多HK$32。



0黎啦0黎啦~~~睇睇我呢位印甲初哥作品吧。



左手





雙手(唔記得搽cream,又乾又皺tim
)





甲面close up



姆指、食指、無明指印咗m57的虎紋,中指就印咗m57的魚網,再油黑甲邊(其實係我手殘,印到崩咗,油黑佢來遮醜
)尾指因為諗唔到印乜,是旦印咗m57的豹紋lace...........點知又發現姆指又印崩咗,所以加咗m36中間個玫瑰花,撞個白色啦。



新年就到,整返個虎紋甲賀下年先,簡簡單單印幾印就攪掂
我仲成功燒到個同事買呢set印印甲呀~~~yeah!!大家都快d整靚d指甲過年啦。



放火完畢。祝大家



新年快樂!虎虎生威!青春美貌常註!



ps:今晚去買支金銀色,印個虎爪豪華版!!!






沒有留言:

張貼留言